Kadınların Çağ Atlama Merakı

Düşüncelerinizi Özgür Bırakın

Kullanıcı avatarı
ANTER
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar: 283
Kayıt: 18 Oca 2007 15:31

Mesajgönderen ANTER » 20 Oca 2007 19:00

Olayı sadece kadınların çağ atlama merakı olarak anlatmaya kalkarsanız doğal olarak tepki alırsınız.Evet bu tipte bir çok kadın vardır ama şunu unutmamak gerekirki bunlara destek çıkan yine erkekler oluyor.Yani onların sırtı eğer erkekler tarafından sıvazlanmasa kadınlar bu kadar ileri gidemezdi.



Kullanıcı avatarı
Ehmede_Omeri
Banned
Banned
Mesajlar: 1042
Kayıt: 24 Şub 2007 19:20
Ruh Hali: Kızgın
Cinsiyet: Erkek
Burç: Terazi
Takım: Galatasaray
Konum: KoSaR
İletişim:

Mesajgönderen Ehmede_Omeri » 25 Şub 2007 16:43

EVET ANTER ÇOK HAKLI ERKEKLER FEMİNİSTLİĞER ÖZEN GÖSTERMESE KADINA HAK ETTİĞİ KADDAR DEĞER VERSE BUNLAR YAŞANMAYACAK BENCE ZAMAN KENDİ BULUNDUĞUN DÜZENİ KORUYORSAN NE MUTLU SANA BATILAŞMA GİT GİDE YAYGINLAŞIYOR KORKARIM Bİ GÜN BU DÜZEN TEMELLİ BOZULACAK AMA GÖRMEMEK İYİ OLUR İNŞALLA DÜŞÜNDÜĞÜMÜZ GİBİ OLMAZ NE DİYELİM 8)

Kullanıcı avatarı
Ehmede_Omeri
Banned
Banned
Mesajlar: 1042
Kayıt: 24 Şub 2007 19:20
Ruh Hali: Kızgın
Cinsiyet: Erkek
Burç: Terazi
Takım: Galatasaray
Konum: KoSaR
İletişim:

Mesajgönderen Ehmede_Omeri » 07 Tem 2007 08:45

ne varsa artık bu merakta

beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar: 7631
Kayıt: 16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali: Yorgun
Cinsiyet: Kadın
Burç: Yay

Re: Kadınların Çağ Atlama Merakı

Mesajgönderen beyazgül » 07 Tem 2007 12:56

erkekler şimdi çalışan kadın istiyorlar..kız arayanların hepsi okuşumuş ve iyi bir işi olsun istiyor..e malum hayat koşulları :-x
Ne zaman gözlerinin içine baksam,
Biliyorum ikimizi de aşar o kapının ardındaki masal
Bense yüreğimin bu hallerinden korkar, kalırım
Bir hız trenine bindirilmiş küçük bir çocuk gibi
Geçip giden yüzlerine bakar kalırım


Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar: 19749
Kayıt: 15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali: Mutlu
Cinsiyet: Erkek
Burç: Kova
Takım: Galatasaray
Konum: Bu kadar meraklı olmayın:)
İletişim:

Re: Kadınların Çağ Atlama Merakı

Mesajgönderen Siyabend » 07 Tem 2007 16:23

Çalışan kadın istemiyoruz...
Zaten kadınlar efendi efendi evde otursaydı şimdi erkekler işsiz güçsüz
avare bir şekilde kahvaehane köşelerinde sürünüyor olmayacaktı..

Saçlarındaki aklar tel tel...
Rüzgar "Bémal" şarkısını söylüyor senin için...
Bu dünyaya gelişin farklıydı,duruşun farklı...
Gidişin de öyle mi olmalıydı Bémal!

Kullanıcı avatarı
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar: 5928
Kayıt: 26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali: Kızgın
Takım: Fenerbahçe

Re: Kadınların Çağ Atlama Merakı

Mesajgönderen JİLAN » 07 Tem 2007 18:23

müdür yaran baya derin heralde yaww bazı kadınlar vardırr ev hanımı bazılarıda iş kadını işine hangisi geliryorsa sende onu al
...............................................

NE ZAMAN GİDECEĞİNİ HER ZMN BİLMELİSİN
AYRILIKLAR HEP HÜZÜN KOKAR
AMA HER GİDİŞ Bİ SON DEĞİLDİR
AKSİNE YENİ Bİ BAŞLANGIÇTIR HER ZAMAN

...................................................

Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar: 19749
Kayıt: 15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali: Mutlu
Cinsiyet: Erkek
Burç: Kova
Takım: Galatasaray
Konum: Bu kadar meraklı olmayın:)
İletişim:

Re: Kadınların Çağ Atlama Merakı

Mesajgönderen Siyabend » 07 Tem 2007 18:28

Meseleye sadece kendi açımdan bakmıyorum..
Ben hayatta eşimin çalışmasına izin vermem..
Öyle bir şey tartışılma konusu bile yapılamaz..
Genel olarak şöyle bir gerçek var
kadınlar erkeklerden daha çabuk iş bulabiliyor..
Kimse çıkıp da bunu kadınların yeteneğine bağlamasın..
Tamam yetenekli,çalışkan kadınlar vardır
ama işe alınmada önceliğin onlara verilmesinde
kesinlikle kadınların vitrin olarak kullanılmaları vardır..

Saçlarındaki aklar tel tel...
Rüzgar "Bémal" şarkısını söylüyor senin için...
Bu dünyaya gelişin farklıydı,duruşun farklı...
Gidişin de öyle mi olmalıydı Bémal!

Kullanıcı avatarı
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar: 5928
Kayıt: 26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali: Kızgın
Takım: Fenerbahçe

Re: Kadınların Çağ Atlama Merakı

Mesajgönderen JİLAN » 11 Eyl 2008 00:14

valla müdür ben iş bulamıyorum iş buluyorum maaşı beğenmiyorum maaşı güzel olan yerdede çalışmıyorum
...............................................

NE ZAMAN GİDECEĞİNİ HER ZMN BİLMELİSİN
AYRILIKLAR HEP HÜZÜN KOKAR
AMA HER GİDİŞ Bİ SON DEĞİLDİR
AKSİNE YENİ Bİ BAŞLANGIÇTIR HER ZAMAN

...................................................

Kullanıcı avatarı
reis
Albay
Albay
Mesajlar: 7106
Kayıt: 16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali: Yorgun
Cinsiyet: Erkek
Burç: Balık
Takım: Fenerbahçe
İletişim:

Re: Kadınların Çağ Atlama Merakı

Mesajgönderen reis » 19 Eyl 2008 02:45

JİLAN yazdı:valla müdür ben iş bulamıyorum iş buluyorum maaşı beğenmiyorum maaşı güzel olan yerdede çalışmıyorum

maaşı guzel olan yerde neden çalısamıyorsun
hammalıkmı yaptırıyorlar sana
Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.

Kullanıcı avatarı
Militan Girl
Çavuş
Çavuş
Mesajlar: 88
Kayıt: 21 Tem 2008 22:13
Ruh Hali: Mutlu
Cinsiyet: Kadın
Burç: Yay
Takım: Galatasaray

Re: Kadınların Çağ Atlama Merakı

Mesajgönderen Militan Girl » 26 Eki 2008 23:41

ilginç bir konu


“Özgür Düşünce & Felsefe” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir