SEYDUNA yazdı:teşekkürler de muhtar neden anlamadım yoksa tahmin ettiğim şey içinmi söylüyorsunsiyabend yazdı:cesaretinden dolayı seni kutluyorum seyduna
eğer şahrudumu serfinaza aramıza kattığım için ise bu benim için bir zevktir ben nerde o orda ama burada oldukça ben ona daha çok şiir yazarım ve buda serfinaz için güzel bir gelişme olur biraz fazla övdüm gibi kendimi galiba ama senden bir isteğim var eğer olursa sevinirim olmazsada canın sağ olsun eğer olursa şahrudum için özel bir üyelik varsa onun rütbesini ondan versen ve benim avatarın üstüne yazdığın gibi onunkinin üstünede -serfinazın şairinin aşkı- diye ufak bir yazı yazarsan hem ona sürpriz olur hemde ben çok sevinirim dediğim gibi eğer olmazsa da fazla takma şimdiden teşekkürler
Bu mesajı yeni gördüm..İsteğini dikkate alacağım..
Yalnız buna benzer istekleriniz olduğu vakit özel mesaj ile bana bildirin.
Yani her mesaja bakmam mümkün değil..Şuan tesadüfen bu mesajını gördüm.
Şiirlerinin devamını her zaman bekleriz..



