Seyduna Şiirleri

Paylaşmak istediğiniz şiirler
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe
Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 01 Eki 2007 21:16

Ve uyudun aşkım
Tatlı bir gülümsemenle başladı herşey aşkım
Beni alıp götürdün hayalini bile kuramadığım yerlere
Önce seviyorum dedin sonra ise ölüyorum sana dedin
Ve ben seni seviyorum karşılıksız hesapsız
Seni özlüyorum durmaksızın her an her yerde
Seni düşünüyorum seni özlüyorum bebeğim
Seni hayallerimin prensesi seni
Susturamazlar bu şarkıyı susturamazlar beni
Sana yazdığım şiiri yasaklayamazlar sevgilim
Ben seni sevdim çünkü beklediğim sendin aşkım
Rüyalarıma ansızın giren hayallerimdeki tatlı kız
Dönüp bakarmısın bana bir kez olsun gülermisin bana
O en tatlısından bir gülüşünü bana gönderirmisin
Aşkıma karşılık verirmisin sorgusuz sualsiz
Tutarmısın elimden kaçar gelirmisin benimle dağlara
Uzak en uzak diyarlara bulutlara mesela bembeyaz pamuk gibi
Beyaz yüreğin kadar beyaz olan o yerlere gelirmisin benimle aşkım
Hayatım şuan uyuyorsun tatlı bir uykudasın
Belki üşüyorsun belkide olmadık hayaller kuruyorsun
Öptüm seni bebeğim en tatlısından dudaklarından ISLAK ISLAK

AŞKIMA


SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 04 Eki 2007 21:16

DERS NOTLARIMDA SAKLI AŞKIM
biliyorum beni sevmiyor ve beni düşünmüyorsun
benim için değil aldığın kırık notların için ağlıyorsun
durmadan göz yaşlarınla dolduruyorsun matematik defterini
ama ben sana ağlıyorum sana
5 verdi bana öğretmen ama ben senin için ağlıyorum
ben seni okadar seviyorum işte okadar çok tatlı kız
senin için tenefüs saatlerini kullanmıyorum
sırf sana kısa kısa hikayeler okuyup bir an olsun gözlerinle buluşmak için
senin için değiştirmiyorum masamın örtüsünü
senin için tahtaya çıkıp soru çözüyorum
herkes alay ediyor ismini elektirik direklerine yazdığım için
durmadan alkışa tutup alay ediyorlar eve gidinceye kadar
( mustafa ayşeyi seviyor . mustafa ayşeyi seviyor ) diye
hoşumada gitmiyor değil tatlı kız hoşuma da gitmiyor değil
beden derslerinde seninle aynı hizaya gelip
seninle el ele tutuşmak istememde yokmu
evde boş zamanlarımda senin de içinden olduğun hayaller kuruyorum
neden se sabahları bir türlü beraber andımızı okuyamadım
bir ona yanarım bir ona bir sana ağlarım birde sana
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 04 Eki 2007 22:09

sol yanımda ta şuramda bir yangın baş kaldırdı
alevler içinde kalmışım dünya alemin haberi yok
sensizdim kimsesiz yetim öksüz bir çocuk gibi
ağlıyorum ağlıyorum hüzünlü şarkılarda sana ağlıyorum
nasıl yaptım bu aptallığı nasıl bağırdım sana
nasıl kapattım yüzüne telefonu bilmiyorum
sensiz ve sessiz bir gecedeydim diyorum
ellerim tir tir titriyor sevdiğim ağlıyorum durmadan sana
beni bırakıp gitme terk edip gitme daracık sokaklarda
iki yanım cennet olsa sen olmasan ben neylerim
şarkımız çalıyor şimdi sen yoksun
ben ne ederim ben ne yaparım sensiz
bırakıp gitme beni bu karanlık gecede
elimi tut aşkım elimi sarıl bana sarıl da uyu kolarımda
unut unut gitsin o yaşadığımız o karanlık geceyi unut bebeğim
vur öldür beni ama bırakıp gitme beni
duysun sesimi en uzak gezegenden canlılar
ben onu seviyorum ben ona aşığım ben ona ölürüm
girmesin aramıza girmesinler ayrı kalmayalım bir an bile uzak durmayalım aşkım
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 19 Oca 2008 19:09

sevdiğim ol beniim sevgilim ol
gözlerim ol gülüm yüreğim ol
o an gelir ya sen benim ol
ve sen gel baharım ol

düşündükçe seni ağlar oldum
gözlerinden akan yaşlar oldum
kar altında kalan bir çiçek
ölüm yalan sen gerçek


bu şiiri aslında şarkıyı demeli sevdiğim kıza yazdım bire bir onunla göz göze gelirken yazdım hatta bu ikinci oluyor tabi bu bir aşk şiiri hani diyebilirsiniz bu zmandaki aşklar eskisi gibi değil ama bence yanlış ben çok hemde çokçok sevdiğim tabi karşılıklı sevdiğim birine yazdım bu şiiri sizinle paylaşmaksa bana daha çok haz veriyor

saygılarımla SEYDUNA
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 19 Oca 2008 19:27

bir deli hastanesinin 5. katında 323 nolu koğuşundayım
dört yanımda buza kesilmiş beton duvarlar
hala bitiremediğim kitabım elimde
sayfaları birbirine yapışmış

doktorlar delilik raporuma bakıyorlar
birde traşsız yüzüme bakıyorlar
bu adam deli olamaz diyorlar
ve senden bir ömürlük sevgi yazıyorlar
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen ZAGROS » 19 Oca 2008 21:13

harika bir şiir yyazmışsın yine

yav bende şiir yazdım ama kimse bakmıyor bile :unhap
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen Siyabend » 19 Oca 2008 22:11

:cool :cool :cool :cool


bu arada seyduna hala moderator olduğunu anlayamadı mı? :cool :cool
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen ZAGROS » 19 Oca 2008 22:18

:komik10 :komik10 demiştim sana siyebend anlamaz diye :komik10
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 20 Oca 2008 15:37

ana ben unutmuştum be yav ağlamak istiyorum ne olur tutmayın beni :cry :cry

:ser4 :ser4 :ser4 :ser4 :ser4
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen ZAGROS » 20 Oca 2008 20:54

:komik10 :komik10 şiir yaza yaza unutursun doğaldır
moderatörklük üzerinede bir şiir yaz bari :cool
Cevapla

“Şiir Bahçesi” sayfasına dön