son dakika iddasi
-
yigido
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
selam ,başaran benim hayalim galiba senin kabusun sen bu kafayla daha çok kabus görürsün ikincisi benim için türkiyedeki bir türk ıraktaki bir kürtten daha önemli ve aynı şekilde senin içinde yada tüm türkler içinde türkiyedeki bir kürt ıraktaki bir türkmen den daha önemli olmalıdır.çünkü aynı bayrak altında ve ortak kazanılan bir devlet altında yaşıyoruz ama senin ve gibilerin yaptığı ne türkmen de türkmen diye diye ...siz böyle yaparsanız etki tepkiyi doğurur.saddam türkmenleri öldürürken nerdeydiniz.ha şimdi petrolün kokusu mu büyüledi,kardeşim kimse çocuk deyil dünyanın öbür ucundaki bir türkü türkiye için kanını dökmüş bir kürde deyişmiyorsunuz.ama şunuda kafana kazzzzzzzzı demokrat türkler oldukça ve hep olacak türkiye içinde hep olacaz ve bizim ülkemiz........ gelgelelim kuzey ıraka dedimya benim rüyam senin kabusun ve bu kabus gün geçtikçe yaşamını bir parçası olacak herkesin hazmetme kapasitesi farklı biliyorum sen de hazmedersin.şunuda bil kürtlerin bir devleti var oda TÜRKİYE ve yakında iki olacak.meclisinde kaç kürt miletvekili var haberin varmı .şehit konusuna gelince ben sadama karşı yılarca savaşan PEŞMERGELİ KASTEDİYORDUM
ozamqan dusuncelerini aciklarken nedek istedinide acikla soizin gibiler turkiyeyi bolmeye calsiyor ama hic farkindamisin bilmiyorum oyunuz sadece yuzde5 geziyor sayin zagros simdi gelelim kabus dedini okudum kabusu sen hazir ol gorecen zaten yaklasiyor oradaki savas sen sehit dedigin pesmergelere yanacana asil sehit olan tur askerine yan simdi sana soruyorum petrol demissin ne petrolu petrole ihtiyacaimiz olsaydi elimizde oranin tapulari var girerdik ve hakkimiz arardik biz sadece baris ve huzurun korunmasini istiyoruz tamam mi sana soracam soru su turkiyeden memnunmusun memnun degilsen buyur senin devlet dedigin bizimde goremedimiz o devletine git yasa simdi ikincisi geliyor adi ustunde turkmen yani turklerin soyundan simdi sana soruyorum turkmenloer orada 14 asirdan ber hatta daha fazla yasamaktalar ya peki seniun devlet dedigin o sahsin ve sahislar kac seneden beri ordalar bunu bilin turkmenler turkiyeye karsi hicbir zaman saygisizlik yapmamistir peki ya pesm,ergeler simdi bile surekli saygisixzca davrabniyorlar orda pesmergelerinmi hakki var yoksa turkmenlerinmi sana soruyorum iste tarih ac belgeleri oku okadar uzaga gitmewne gerek yok ogren ve acikla ki anlayalim sevgili arkadasim gecen gunku tavrim biraz sert olmustur kusura bakam bu konuda mam yazini okuyupta sinirlenmemek eldedegil madem bir devlet kuracaniz dagda ne isiniz var bana onu soyleyin inindagdan duz ovalarad gorelim gercek yuzunuzu simdi bir soru sormmustum barzaninin soyu nerden diye aciklamamissin cunku aciklayamassin sende bilmiyorsun buna emin ol tamam dagdan gelip bagdakine kimsenin kovmaya hakkki yuoktur zamani gelecek merak etme abd nede irak umrumuzda degil seve seve olmeye haziriz bu vatan icin onun icinki sonuna kadar bu is cozulecek bu kotu emelinize asla ulasamiycaksiniz bunu bilki kabu degil ben ruya bile gormuyom ne diyorwsun sen sdece gerceklerri goruyorum dostum sende gormeye calis tamami
:oo 8)
ps:
Belliki ülkede bir Kürt sorununun olduğunu kabul etmiyorsunuz.Bu kişisel düşüncenizdir.Kürt sorununu dile getirenlere ise "bölücü" gözüyle bakıyorsunuz.
İnsanları bölücü olarak göstermeye çalışmanız bölücülüktür.Bölücü olmakla suçladığınız düşünce sistemi her zaman bu ülkeniz demokrasi içinde birliğinden yana olduğunu defalarca söylemiştir.Düşünceler üzerinden ağır suçlamalar yapmak yanlıştır.Bir insan ya da topluluğun suç işlediğini düşünüyorsanız bunun çözüm yeri mahkemelerdir.Düşüncenize ters düşüyor diye siz suç işlemiş oluyorsunuz.Çünkü devlet kanunlarına göre bir kişi mahkemece suçlu olarak ceza almadığı sürece onu suçlu olarak gösteremezsiniz.Ne yazıkki bu kanuna bir çok insan ve kurum uymuyor.Daha dün Genel Kurmay Başkanı bu kanunu yine hiçe sayarak bir çok kişiyi kendi kafasında suçlu gösterek hedef haline getirmiştir.
İnsanları bölücü olarak göstermeye çalışmanız bölücülüktür.Bölücü olmakla suçladığınız düşünce sistemi her zaman bu ülkeniz demokrasi içinde birliğinden yana olduğunu defalarca söylemiştir.Düşünceler üzerinden ağır suçlamalar yapmak yanlıştır.Bir insan ya da topluluğun suç işlediğini düşünüyorsanız bunun çözüm yeri mahkemelerdir.Düşüncenize ters düşüyor diye siz suç işlemiş oluyorsunuz.Çünkü devlet kanunlarına göre bir kişi mahkemece suçlu olarak ceza almadığı sürece onu suçlu olarak gösteremezsiniz.Ne yazıkki bu kanuna bir çok insan ve kurum uymuyor.Daha dün Genel Kurmay Başkanı bu kanunu yine hiçe sayarak bir çok kişiyi kendi kafasında suçlu gösterek hedef haline getirmiştir.
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
selam başaran barzanin yahudidir idan saçma sapan bişey ona bakarsan türkiyedeki eski yeni bir çok devlet büyüyünün soyu sopu beli deyil .örnek yanlıl anlama lütfen atatürkde yunanistanın selanik kentinde doğmuş oda yunanlımı yoksa
türkmenlerin ezelden beri ırakta olduğunu ida ediyorsun neden peki orda kürt peşmergelermi çok yoksa türkmenlermi
tabiki türkmen diyeceksin ama büyük bir yanlış bu en son yapılan seçimlerde bunlar beli oldu
diyer bişey dağdan inin düzlükte konuşalım diyorsun aylarca ateşkesin olduğu vakitler dağdakiler ne yapıyor sanıyordun
peşmerge şehitlerine ağlayacağıma türk şehitlerine ağla demişsin BEN peşmergelirinde özgürlük uğrana şehit verdiklerini demiştim ve onların şehitleri beni pek fazla ilgilendirmez askerde ölse peşmergede ölse insan olduğumuz için yüreyimiz yanıyor tabi ve son olarak kendim hakında sana bir şey söylüyüm ben bu ülkenin vatandaşıyım bu ilke için askerlik yapmış biriyim hata şırnakta yaptım askerliyi ve defalarca operasyonlarada katıldım ama kesin olarak şu vardı yinede bazı türk arkadaşlarımız bana ve kürt olanlardan nefret ediyorlardı son birşey diyecem sana ben berzani konusunu açmıştım pkk yı karıştırma tartışmamıza o konuyu açmak ve konuşmak istemiyorum . savaş olsun olmasın umrumda bile deyil ben sadece savaşmak yerine siyasi diyalokun olmasından yanayım
türkmenlerin ezelden beri ırakta olduğunu ida ediyorsun neden peki orda kürt peşmergelermi çok yoksa türkmenlermi
tabiki türkmen diyeceksin ama büyük bir yanlış bu en son yapılan seçimlerde bunlar beli oldu
diyer bişey dağdan inin düzlükte konuşalım diyorsun aylarca ateşkesin olduğu vakitler dağdakiler ne yapıyor sanıyordun
peşmerge şehitlerine ağlayacağıma türk şehitlerine ağla demişsin BEN peşmergelirinde özgürlük uğrana şehit verdiklerini demiştim ve onların şehitleri beni pek fazla ilgilendirmez askerde ölse peşmergede ölse insan olduğumuz için yüreyimiz yanıyor tabi ve son olarak kendim hakında sana bir şey söylüyüm ben bu ülkenin vatandaşıyım bu ilke için askerlik yapmış biriyim hata şırnakta yaptım askerliyi ve defalarca operasyonlarada katıldım ama kesin olarak şu vardı yinede bazı türk arkadaşlarımız bana ve kürt olanlardan nefret ediyorlardı son birşey diyecem sana ben berzani konusunu açmıştım pkk yı karıştırma tartışmamıza o konuyu açmak ve konuşmak istemiyorum . savaş olsun olmasın umrumda bile deyil ben sadece savaşmak yerine siyasi diyalokun olmasından yanayım
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
al iştye bunu kendıne kapak yap okadar senı uyardım madem ısnsanlıktan anlamıyorsan senın delde konusalım o zamanbasaran yazdı:ozamqan dusuncelerini aciklarken nedek istedinide acikla soizin gibiler turkiyeyi bolmeye calsiyor ama hic farkindamisin bilmiyorum oyunuz sadece yuzde5 geziyor sayin zagros simdi gelelim kabus dedini okudum kabusu sen hazir ol gorecen zaten yaklasiyor oradaki savas sen sehit dedigin pesmergelere yanacana asil sehit olan tur askerine yan simdi sana soruyorum petrol demissin ne petrolu petrole ihtiyacaimiz olsaydi elimizde oranin tapulari var girerdik ve hakkimiz arardik biz sadece baris ve huzurun korunmasini istiyoruz tamam mi sana soracam soru su turkiyeden memnunmusun memnun degilsen buyur senin devlet dedigin bizimde goremedimiz o devletine git yasa simdi ikincisi geliyor adi ustunde turkmen yani turklerin soyundan simdi sana soruyorum turkmenloer orada 14 asirdan ber hatta daha fazla yasamaktalar ya peki seniun devlet dedigin o sahsin ve sahislar kac seneden beri ordalar bunu bilin turkmenler turkiyeye karsi hicbir zaman saygisizlik yapmamistir peki ya pesm,ergeler simdi bile surekli saygisixzca davrabniyorlar orda pesmergelerinmi hakki var yoksa turkmenlerinmi sana soruyorum iste tarih ac belgeleri oku okadar uzaga gitmewne gerek yok ogren ve acikla ki anlayalim sevgili arkadasim gecen gunku tavrim biraz sert olmustur kusura bakam bu konuda mam yazini okuyupta sinirlenmemek eldedegil madem bir devlet kuracaniz dagda ne isiniz var bana onu soyleyin inindagdan duz ovalarad gorelim gercek yuzunuzu simdi bir soru sormmustum barzaninin soyu nerden diye aciklamamissin cunku aciklayamassin sende bilmiyorsun buna emin ol tamam dagdan gelip bagdakine kimsenin kovmaya hakkki yuoktur zamani gelecek merak etme abd nede irak umrumuzda degil seve seve olmeye haziriz bu vatan icin onun icinki sonuna kadar bu is cozulecek bu kotu emelinize asla ulasamiycaksiniz bunu bilki kabu degil ben ruya bile gormuyom ne diyorwsun sen sdece gerceklerri goruyorum dostum sende gormeye calis tamami:oo 8)
ps:
İtalyan bir adamın 1787 kayıtlı belgesi:

sevgılı kardewsler ben artık bırsey demıyorum herkes zamanı geldınde gorecewk okadar anlasdınız mı bu cok yakın olacak kapak ıcın sagol ama sende kalsın bu zaman kadar ne ıse yaramıs kıtap kapaklarıyla ısımız olsaydı bu gun oturdunuz boolgelşerde ermenıler oturuyor olacaktı bunu bıl tajmam mı kapak mıs peh peh bugun bakarsan bır suru kıtab var ama onlarda damgalı muhurlu ozaman turkıye paramparcaydı ataturk e gelınce bana ne ondan benım atatlarım kurt turk kurtardı bu vatanı tamam mı o sadece onderdı ama kurtarıcı degıl bunu bılın bu yeter sıyasılere gelınce onların soyu sopu saglam olsaydı bugun bunlar turkıyenın basına gelmezdı oky hadı kıb hakkınızı helal edın okadar etmessenızde see you mahser
vesselam benım bunlarla dusunup zaman harcayacak vaktım yok ben halkıma hızmet edecem ve cok calısacam kurtunede turkunede ınsallah ılerde okadar amam sadece bu topraklar ıcınde okadar yasasın yurkıye cumhurıyetı
bekleyın ılerde herkes goreecek artık az kaldı 
-
yigido


