Yani niye kiralık bir ev tutup onun kirasını veriyor anlamak mümkün değil!
Zaten evde durmak gibi bir huyu yok.Kış,yaz farketmez ne zaman olursa olsun o hep gezmek ister.Parası olduğu müddetçe kimse onu tutamaz.
Gerçi parasız olduğu durumlarda da yine tatil parasını birilerine ödetir ya.
Tatile çıkmadığı zamanlarda da yani evde oturduğunu düşünürken bile o yine çatlak arkadaşlarına takılıp evin yolunu unutur.
Ev hayatı yaşamıyor olmasına rağmen nasıl bir beceridir bilinmez ikide bir evde bir arıza çıkartır bu hatun.
Bir hafta öncesinde yine uyduruk bir kaç nedenden dolayı bir haftalık yazmama izni aldı Tuğçe Hanım.
Kendi kendime diyordumki şimdi bu bir hafta tatil yaptığına göre
"gidişim suskun olmuştu,dönüşüm muhteşem olacak" ruh halindedir.
Bir de gazeteciler hasta da olsa,tatil de yapsa ülke gündeminden haberleri olmalı diye düşünüyorduk.
Meğer öyle değilmiş ,en azından Tuğçe Hanımın öyle bir derdi yok!
Tuğçe hanım için ülke gündemi "Ortoreksia nervosa olabilir miyim?"
Politik meselelere bulaşmadığını biliyoruz da,
şu iki önemli ülke gündemine hiç dokunmaması açıkçası büyük bir ayıp!
1-Cem adler ve annesi olan çingene görünümlü hanımın Bülent Ersoy için söyledikleri..İlhan Uçkan'nın bir programda Bülent Ersoy için " o bir bayan değil,o bir gay" demesi ve hemen ardından programa bağlanan Bülent Ersoy'un onu pohpohlaması...
2-Ayşe Arman'ın Tuğba Ekinci'nin poposuna kafayı takması!
Bu kadar önemli mevzu varken biz "Ortoreksia nervosa " nedir diye zihinlerimizi zorlayacağız.Bu haksızlık değil mi

