Ateşin Bulunuşu

En Güzel Animasyonlar

ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar: 9465
Kayıt: 28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali: Huzurlu
Cinsiyet: Erkek
Burç: Koç
Takım: Fenerbahçe
Konum: Kızıltepe

Ateşin Bulunuşu

Mesajgönderen ZAGROS » 15 Eki 2007 16:06

Resim



Kullanıcı avatarı
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar: 5928
Kayıt: 26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali: Kızgın
Takım: Fenerbahçe

Re: Ateşin Bulunuşu

Mesajgönderen JİLAN » 10 Kas 2007 15:59

google amca herryerde hızır gibi yetişiyo valla
...............................................

NE ZAMAN GİDECEĞİNİ HER ZMN BİLMELİSİN
AYRILIKLAR HEP HÜZÜN KOKAR
AMA HER GİDİŞ Bİ SON DEĞİLDİR
AKSİNE YENİ Bİ BAŞLANGIÇTIR HER ZAMAN

...................................................

Kullanıcı avatarı
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar: 3444
Kayıt: 23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali: Mutlu
Cinsiyet: Erkek
Burç: Terazi
Takım: Galatasaray
Konum: HER YERDEN...
İletişim:

Re: Ateşin Bulunuşu

Mesajgönderen Heval » 10 Kas 2007 22:02

benim biliyordum zaten , google ın kökünün çok eskilere vardığını ,, yoksa bu kadar bilgiyi nerden bilecek ve nasıl barındıracak !! demi ama

ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar: 9465
Kayıt: 28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali: Huzurlu
Cinsiyet: Erkek
Burç: Koç
Takım: Fenerbahçe
Konum: Kızıltepe

Re: Ateşin Bulunuşu

Mesajgönderen ZAGROS » 10 Kas 2007 22:08

dieforyou yazdı:benim biliyordum zaten , google ın kökünün çok eskilere vardığını ,, yoksa bu kadar bilgiyi nerden bilecek ve nasıl barındıracak !! demi ama



süper bir yorum emeğine sağlık Dieforyou :happyy

Kullanıcı avatarı
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar: 3444
Kayıt: 23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali: Mutlu
Cinsiyet: Erkek
Burç: Terazi
Takım: Galatasaray
Konum: HER YERDEN...
İletişim:

Re: Ateşin Bulunuşu

Mesajgönderen Heval » 10 Kas 2007 22:11

yok canım rica ederim utandırıyorsun beni zağros , sevinçten yanaklarım kızardı , asıl senin emeğine sağlık , bu güzel ve değerli hatta aydınlatıcı çalışman için sana teşekkür ediyorum ve bizlerle paylaştığın için ayakta alkışlıyorum..

her bıji zağros :)

ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar: 9465
Kayıt: 28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali: Huzurlu
Cinsiyet: Erkek
Burç: Koç
Takım: Fenerbahçe
Konum: Kızıltepe

Re: Ateşin Bulunuşu

Mesajgönderen ZAGROS » 10 Kas 2007 22:18

sen do çok yaşa
sitede daha çok aktif olmanı dilerim

Kullanıcı avatarı
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar: 3444
Kayıt: 23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali: Mutlu
Cinsiyet: Erkek
Burç: Terazi
Takım: Galatasaray
Konum: HER YERDEN...
İletişim:

Re: Ateşin Bulunuşu

Mesajgönderen Heval » 10 Kas 2007 22:25

vay walla billa vakit bulamıyorum bremin :(

Kullanıcı avatarı
reis
Albay
Albay
Mesajlar: 7106
Kayıt: 16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali: Yorgun
Cinsiyet: Erkek
Burç: Balık
Takım: Fenerbahçe
İletişim:

Re: Ateşin Bulunuşu

Mesajgönderen reis » 11 Kas 2007 22:25

bır zamanlar bende deli gibi sevdimmmmmmmmmmmmm
Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.

Kullanıcı avatarı
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar: 5928
Kayıt: 26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali: Kızgın
Takım: Fenerbahçe

Re: Ateşin Bulunuşu

Mesajgönderen JİLAN » 11 Kas 2007 23:00

alakya maydonoz kimi sevdin neyi sevdin neden sevdinn
...............................................

NE ZAMAN GİDECEĞİNİ HER ZMN BİLMELİSİN
AYRILIKLAR HEP HÜZÜN KOKAR
AMA HER GİDİŞ Bİ SON DEĞİLDİR
AKSİNE YENİ Bİ BAŞLANGIÇTIR HER ZAMAN

...................................................

Kullanıcı avatarı
reis
Albay
Albay
Mesajlar: 7106
Kayıt: 16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali: Yorgun
Cinsiyet: Erkek
Burç: Balık
Takım: Fenerbahçe
İletişim:

Re: Ateşin Bulunuşu

Mesajgönderen reis » 11 Kas 2007 23:02

o kendını bılıyorrrrrrrrrrrrrrrrrr
ne haldeyım dee bılıyorrrrrrr
Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.


“Animasyonlar” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir