Yazacak Bir Şey Yoksa :)

Üyelerin kaynaşma mekanı :)
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 01 Eyl 2007 22:57

gerekırse tokat atacam
kafamı bozma
delıdır ne yapsa yerıdir


beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 01 Eyl 2007 22:58

kime abanmı bi bayana kötü çocukk :asabi2
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 01 Eyl 2007 23:01

hızlı öfkeli deli
şimdide kötü eklediler
nakadar lakabım oldu
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 01 Eyl 2007 23:01

kötü kötü kötüüüü işte :cry
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 01 Eyl 2007 23:02

hahahaaa yaşasın kotuluk
sen ıyısınde ne oldun
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 01 Eyl 2007 23:04

olsun ben böle iyiyim :neut
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 01 Eyl 2007 23:05

ıyı be ole kal
sankı cok ıyı bıseymıste
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 01 Eyl 2007 23:07

iyi olmak iyidir..ben insanları kırmayı sevmem..ama sen hemen sdinirlenip ağzına geleni söylüyorsun olmaz ki böyle..
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen Siyabend » 01 Eyl 2007 23:19

Beyazgül bir yönetici olarak daygen'in kulağını çekme hakkına sahipsin :cool
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 01 Eyl 2007 23:34

teşeşkkür ederim sevgili adminim :komik10
Cevapla

“Muhabbet & Tanışma Faslı” sayfasına dön