Yazacak Bir Şey Yoksa :)
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
gerekırse tokat atacam
kafamı bozma
delıdır ne yapsa yerıdir
kafamı bozma
delıdır ne yapsa yerıdir
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
kime abanmı bi bayana kötü çocukk :asabi2
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
hızlı öfkeli deli
şimdide kötü eklediler
nakadar lakabım oldu
şimdide kötü eklediler
nakadar lakabım oldu
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
kötü kötü kötüüüü işte :cry
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
hahahaaa yaşasın kotuluk
sen ıyısınde ne oldun
sen ıyısınde ne oldun
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
olsun ben böle iyiyim :neut
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
ıyı be ole kal
sankı cok ıyı bıseymıste
sankı cok ıyı bıseymıste
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
iyi olmak iyidir..ben insanları kırmayı sevmem..ama sen hemen sdinirlenip ağzına geleni söylüyorsun olmaz ki böyle..
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
Beyazgül bir yönetici olarak daygen'in kulağını çekme hakkına sahipsin :cool
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
teşeşkkür ederim sevgili adminim :komik10

