Yazacak Bir Şey Yoksa :)

Üyelerin kaynaşma mekanı :)
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 01 Eyl 2007 23:38

siyabend yazdı:Beyazgül bir yönetici olarak daygen'in kulağını çekme hakkına sahipsin :cool
ühü ühü bak ıyı dusun valla yksa kolaları babamdan alırım haaaa :asabi2


Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen Siyabend » 01 Eyl 2007 23:40

Duydunuz mu havalar yine çok sıcak olacakmış :cool
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 01 Eyl 2007 23:42

yaa ondan kola fazla ıcıyorum :komik10
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 02 Eyl 2007 13:25

günaydınnnnnnnnnn hatta tünaydın herkese :komik10
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen Siyabend » 02 Eyl 2007 13:29

Tünaydınnnnnnnnnnnnnnnnn
havaların sıcaklığından bunaldık valla..
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 02 Eyl 2007 13:30

bunaldık ki ne bunaldık kış gelsin yağmur yağsın azıcık üşüyelim :embar
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 02 Eyl 2007 13:31

bben usuyorum amaaaa :komik10
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen Siyabend » 02 Eyl 2007 13:36

Evet kışın gelmesini dört gözle bekliyoruz..
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 02 Eyl 2007 20:15

:mad BU GECE DERT GECESİ (BENİM İÇİN )
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 02 Eyl 2007 23:49

neden ki zagrosss
Cevapla

“Muhabbet & Tanışma Faslı” sayfasına dön