Yazacak Bir Şey Yoksa :)

Üyelerin kaynaşma mekanı :)
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 24 Eyl 2007 19:02

BİR BİLMECE

avrupada çok iyi
türkiyede çok kötü cevabı nedir


beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 24 Eyl 2007 23:39

bu sattde nerden aklıma gelecek 2 dk düşüneyim hemen dönüyorum heheheh :komik10
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 24 Eyl 2007 23:40

bulamadımmmm :cons
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 25 Eyl 2007 02:27

cevabı yokki zaten kendisi uydurmuş :komik10
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 25 Eyl 2007 13:49

ıyy :asabi2 zagrosssssss boşunamı kafa patlattık şimdi..
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen Siyabend » 25 Eyl 2007 14:02

zagros'a göre cevabı fenerbahçe'dir ama bence öyle değil :cool
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 25 Eyl 2007 19:38

siyabend yazdı:zagros'a göre cevabı fenerbahçe'dir ama bence öyle değil :cool
içimden geçeni tahmin etiğin için Tebrikler Admin
ama bence öyledir :cool
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 25 Eyl 2007 19:40

beyazgül yazdı:ıyy :asabi2 zagrosssssss boşunamı kafa patlattık şimdi..
:komik10 kusura bakma Beyazgül ama bak Admin cevabı bilmiş
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 27 Eyl 2007 04:21

evettttttttt
gerçekten bu sefer yazacak bişey yok
saat gece 3 sıralarıdan geldim işten
ve doğal olarak kimsecikler yok
baya göz gezdirdim
forumun hali baya bir vahim
haberiniz olsun gercekten bunun gidişatı kötü görünüyor :embar
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 27 Eyl 2007 20:12

daygen yazdı:evettttttttt
gerçekten bu sefer yazacak bişey yok
saat gece 3 sıralarıdan geldim işten
ve doğal olarak kimsecikler yok
baya göz gezdirdim
forumun hali baya bir vahim
haberiniz olsun gercekten bunun gidişatı kötü görünüyor :embar

nasıl yani vahim gece 3 te foruma giriyorsun forumda herkesin online olamısınımı bekliyorsun
yada ne hekında durum vahim diyorsun bizede söyle
Cevapla

“Muhabbet & Tanışma Faslı” sayfasına dön