Yazacak Bir Şey Yoksa :)
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
BİR BİLMECE
avrupada çok iyi
türkiyede çok kötü cevabı nedir
avrupada çok iyi
türkiyede çok kötü cevabı nedir
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
bu sattde nerden aklıma gelecek 2 dk düşüneyim hemen dönüyorum heheheh :komik10
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
bulamadımmmm :cons
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
cevabı yokki zaten kendisi uydurmuş :komik10
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
ıyy :asabi2 zagrosssssss boşunamı kafa patlattık şimdi..
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
zagros'a göre cevabı fenerbahçe'dir ama bence öyle değil :cool
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
içimden geçeni tahmin etiğin için Tebrikler Adminsiyabend yazdı:zagros'a göre cevabı fenerbahçe'dir ama bence öyle değil :cool
ama bence öyledir :cool
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
:komik10 kusura bakma Beyazgül ama bak Admin cevabı bilmişbeyazgül yazdı:ıyy :asabi2 zagrosssssss boşunamı kafa patlattık şimdi..
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
evettttttttt
gerçekten bu sefer yazacak bişey yok
saat gece 3 sıralarıdan geldim işten
ve doğal olarak kimsecikler yok
baya göz gezdirdim
forumun hali baya bir vahim
haberiniz olsun gercekten bunun gidişatı kötü görünüyor :embar
gerçekten bu sefer yazacak bişey yok
saat gece 3 sıralarıdan geldim işten
ve doğal olarak kimsecikler yok
baya göz gezdirdim
forumun hali baya bir vahim
haberiniz olsun gercekten bunun gidişatı kötü görünüyor :embar
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
daygen yazdı:evettttttttt
gerçekten bu sefer yazacak bişey yok
saat gece 3 sıralarıdan geldim işten
ve doğal olarak kimsecikler yok
baya göz gezdirdim
forumun hali baya bir vahim
haberiniz olsun gercekten bunun gidişatı kötü görünüyor :embar
nasıl yani vahim gece 3 te foruma giriyorsun forumda herkesin online olamısınımı bekliyorsun
yada ne hekında durum vahim diyorsun bizede söyle

