Geyik Muhabbeti

Üyelerin kaynaşma mekanı :)
nazar boncuğum
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1283
Kayıt:19 Mar 2009 05:49
Ruh Hali:Kızgın
Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen nazar boncuğum » 12 Nis 2009 15:44

nerelisiniz diye sordum :disss


Kimim Ben
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1958
Kayıt:20 Eyl 2007 11:35
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Aslan
Takım:Galatasaray

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen Kimim Ben » 12 Nis 2009 15:44

kızıltepe dedikya
kurdısh gelin
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2573
Kayıt:16 Ara 2008 14:24
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Akrep
Takım:Galatasaray

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen kurdısh gelin » 12 Nis 2009 15:45

anladık kımım ben benı soruyo herhal ben zonguldaklıyım sahil kızıyım ben :disss
Kimim Ben
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1958
Kayıt:20 Eyl 2007 11:35
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Aslan
Takım:Galatasaray

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen Kimim Ben » 12 Nis 2009 15:46

amanin
nazar boncuğum
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1283
Kayıt:19 Mar 2009 05:49
Ruh Hali:Kızgın

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen nazar boncuğum » 12 Nis 2009 15:47

mardin yani. süüüüüüüüüper ya çok tarihi. urfayı diyarbakırı çok gezdim ama mardin kısmet olmadı çok merak ediyorum doğrusu.
kurdısh gelin
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2573
Kayıt:16 Ara 2008 14:24
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Akrep
Takım:Galatasaray

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen kurdısh gelin » 12 Nis 2009 15:48

noldu kımım ben nıye amanın dedın yaww
Kimim Ben
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1958
Kayıt:20 Eyl 2007 11:35
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Aslan
Takım:Galatasaray

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen Kimim Ben » 12 Nis 2009 15:49

hiç ülesine valla
nazar boncuğum
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1283
Kayıt:19 Mar 2009 05:49
Ruh Hali:Kızgın

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen nazar boncuğum » 12 Nis 2009 15:49

çok şanslısın gelin hanım. bende gök delenlerin arasında bunaldım.
kurdısh gelin
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2573
Kayıt:16 Ara 2008 14:24
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Akrep
Takım:Galatasaray

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen kurdısh gelin » 12 Nis 2009 15:50

nıckım senı yanıltmasın bekarım daha sen nerelısın peki
nazar boncuğum
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1283
Kayıt:19 Mar 2009 05:49
Ruh Hali:Kızgın

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen nazar boncuğum » 12 Nis 2009 15:51

ankara tabiki. taş yığıntıları içindeyiz denizimiz yok yani :noooo
Cevapla

“Muhabbet & Tanışma Faslı” sayfasına dön