Kendinizden Memnun Musunuz?

Ruh halinizi ortaya koyacak testler,anketler
Cevapla

Kendinizden Memnun Musunuz?

Soruyu anlayamadım.
0
Oy yok
Hiç memnun değilim.
0
Oy yok
Her gün değişmekte ve kendimi geliştirmekteyim.
2
40%
Ben harika bir insanım.
3
60%
 
Toplam oy: 5
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray
Kendinizden Memnun Musunuz?

Mesaj gönderen Siyabend » 01 Haz 2007 17:36

Kendinizden Memnun Musunuz?


Çılgın Leyla
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:465
Kayıt:02 Oca 2007 11:21
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yengeç
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Çılgın Leyla » 01 Haz 2007 19:00

Ben harika bir insanım.
SoSYoLoG
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:293
Kayıt:12 Nis 2007 23:49
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Kendinizden Memnun Musunuz?

Mesaj gönderen SoSYoLoG » 02 Haz 2007 01:58

olma mı:):) tabiki memnunum olmayan benden memnun olmayan :mrgreen: varsa sölesin
afra1986
Onbaşı
Onbaşı
Mesajlar:38
Kayıt:18 Ara 2006 18:56

Mesaj gönderen afra1986 » 02 Haz 2007 09:35

Her gün değişmekte ve kendimi geliştirmekteyim.
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 02 Haz 2007 11:08

her nekadar şıklarda olmassada bazen memnun kalıyorum bazen kalmıyorum
narsisya
Yüzbaşı
Yüzbaşı
Mesajlar:593
Kayıt:27 Kas 2006 14:02
Cinsiyet:Kadın
Burç:Koç
Takım:Beşiktaş

Mesaj gönderen narsisya » 02 Haz 2007 11:35

ben fevkaladenin fevkinde bi varlıgım....
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen ZAGROS » 02 Haz 2007 12:20

HER ZAMAN EKSİKLERİMİN OLDUĞUNU VE KENDİMİ GELİŞTİRMEYİ İSTEMİŞİMDİR
HİÇ BİR ZAMAN KENDİMİ KİMSEDEN ÜSTÜN .GÖSTERMEM VE BUNU YAPMANINDA YANLIŞ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM .
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Mesaj gönderen JİLAN » 05 Haz 2007 15:08

ben harika biri olduğu söylemiyodum ama herkes çok harika olduğumu söylüyo ben naypim yaaaaa
huyum kurusun
Cevapla

“Anketler & Testler” sayfasına dön