STV VE SIRLAR ALEMİ
-
yigido
BIR GECEYI GIZEL BIR SEKIDE IHYA ET VE SABAH SENIN CEBINDE MUTLAKA 100BIN YTL OLUR..ZAGROS yazdı:sırlar dünyasında olduğu gibi sabah kalsamda cüzdanımda yüzbin ytl bulsam ne iyi olurdu .neyse cidi olalım
sırlar dünyası gerçekten yorumlamak gerekirse .yaptıkları işler sonderece insanra faydalı
.insanların iyi yola girmesini sağlıyor . fakat bazı senaryolar çok abartıldığı için insanların kafasını çok karıştırıyor .
TABI ALLAHTAN PARADAN BASKA ISTICEK SEYIN YOKSA PARA ISTERSIN..
HERSEY PARA DEGILDIR..
IHLAS VE ALLAH RIZASI
-
yigido
dini malzeme etme heZAGROS yazdı:yigido stvde senin gibi dini siyaset aleti yapıyorbenim allahtan tek isteyim . dini malzeme edenleri cezalandırması .okeymi
DOSTUM İYİ DİNLE STV DİNİ YAYIN YAPMASA DİĞER KANALLAR GİBİ PAPARAZİLER MAGAZİNLER DEDİKODULAR VE İNSANLARIN GÜNAHLARIN İÇİNDE YÜZDÜĞÜ PROGRAMLAR YAPSA DAHA MI İYİ OLUR ZAGROS..
EMEĞE KARŞI BİRAZ SAYGI LÜTFEN..
SAYIGI GÖSTERMİYORSANIZ BARİ TAŞ ATMAYIN HAKSIZ YERE..
-
yigido
DOSTUM SENİN BURDA YAPTIĞIN KÜRT AYRIMININ YANINDA O HİÇBİRŞEYDİR KALDIKİ STV NİN BUNU YAPTIĞI KESİN BİRŞEY YOKTUR..SADECE SAFSATADIR SENİ BU DEDİĞİN.ZAGROS yazdı:GERÇEK İSLAMDA MÜMİNLER ŞU ŞEKİLDE KONUŞMALI .
MÜSLÜMAN KARDEŞLER . FAKAT STVDE İZLEDİYİM KADARIYLA DEVAMLI.
BİZ MÜSLÜMAN TÜRKLER DİYEREK BİR AYRIMCILIK YAPIYOR
-
malkocoglu
- Onbaşı

- Mesajlar:32
- Kayıt:22 Nis 2007 13:07
sıze sunu demelıyım zagros bey sız sımdı bunu dıyorsunuz ama dıkkat edersenız sızde turksunuz t.c kımlınız elınızde ve turk dıye gecıyor ve anayasa kıtabına bakarsan ordada turkıyede yasayan butun etnık grublar turktur dıye gecer dımı yanı turkıye cumhurıyetı vatandası dıye sımdı sıze soruyorum adamlar kalkacak ısı gucu yok kurt turk dıyecek sız kabullen senızde kabullenmesenızde bu vatanda askerlık yapmıssınız yanı turkıye cumhurıyetınde yanı kımlınızde turkıye cumhurıyetı vatandası yazıyor sımdı sız nasıl olurda bız boyleyız dersınız ayrıca stv de madem turk kurt ayrımı yapılıyor madem ozaman nıye stvde calısanların hepsı turk degıl dıkkat ederse3n stv nın en ust duzeyınden tutunda en alt kademesıne kadar hepsı de kurt ve turk tur sımdı bunuda gecelım bır cok bakanda kurtur ıclerınden en onemlısı olan besır atalay ıcıslerı bakanı abdulkadır aksu ve dıgerlerı sayısızca sımdı kalkmıssın turk kurten bahsedıyon madem turkıye cumhurıyetının kurtlerle sorunu vardıda neden en ust kademedekı kısılerı bu mevkılerı getırırlermıydı ayrıca bır cumhurbaskanı ve basbakanda yanı tahmın etmıssınızdır rahmetlı ozalda buna ornektır bu tartısmayı ve konuyu acarsak sız zararlı cıkarsınız ve dahasıda varkı bunu hıc unutmayınızkı sız artık modetorsunuz boyle acıklamalarda bıraz daha dıkkatlı olun lutfen selamlarımla

-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
yigodonun bana allahtan paradan başka bişey istemez misin lafına çok sinirlendim .ben o cebimde yüzytl lafını o tür mücizelerin .İmkansız olduğu için yazmış tım .Yigido ise alay etiyimi sanmış . türk kürt ayrımına gelince hiç böyle bir ayrımın yapılmasından yana deyilim . fakat benim bildiyim birçok türk tvleri bu ayrımı çok yapıyor . çünkü bir çok tvde dini vazleri seyretiyim biz türk müslümanlar diyorlar . ben bunu stvde kanal yedide gördüm . adıyamanlı bir şeh vardı o bu tür söylemlerin çok yanlış olduğunu söylüyordu . Dini insanlara sevdirtmek için ayrım yapmamak gerekir . ben bunu savunuyorum
yani ilaki stvden nefret etiyim zanetmeyin . belki sırlar dünyasının bazı yayınları bana abartılı geliyor ama diyer yayınlarını beyeniyle ailece .seyrediyoruz . herkese selam ve tekrar siteye hoş geldiniz
yani ilaki stvden nefret etiyim zanetmeyin . belki sırlar dünyasının bazı yayınları bana abartılı geliyor ama diyer yayınlarını beyeniyle ailece .seyrediyoruz . herkese selam ve tekrar siteye hoş geldiniz


