Sigara kullanır'mısınız

Ruh halinizi ortaya koyacak testler,anketler

SİGARA KULANIR'MISINIZ

EVET
4
40%
HAYIR
4
40%
YENİ BIRAKTIM
1
10%
YENİ BAŞLIYORUM
1
10%
 
Toplam oy: 10
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray
Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen Siyabend » 29 Haz 2007 22:10

Öbür dünyada havalar daha sıcak oluyormuş :mrgreen:


reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen reis » 29 Haz 2007 22:11

sana oyle gelıyor salon tıpı kılımalı odalarıda var orda

eee gunahına gore yerleşirsin artık
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen ZAGROS » 29 Haz 2007 22:12

:8) :8) :8) :8) :mrgreen: :mrgreen:
buseminbuse
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:357
Kayıt:24 Nis 2007 13:35
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Ikizler

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen buseminbuse » 29 Haz 2007 22:12

:mrgreen: :mrgreen:


alistirma yapiyoz iste burda :mrgreen:
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen Siyabend » 29 Haz 2007 22:14

Yahu burda klimamız yok bari orda olsun,maksat denge olsun yani :mrgreen:
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen reis » 29 Haz 2007 22:14

tecrumeli olmak gerek deyılmı sayın sıgara seven arkadasım
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen JİLAN » 29 Haz 2007 22:14

ZAGROS yazdı:
siyabend yazdı:Düşünün bizim forum 50 yıl sonra da varolmaya devam edecek..

Sigara içen üyelerimiz yerde sürünürken biz sigara içmeyenler
hala kızların peşinden koşmuş olacağız :mrgreen:
ACI GERÇEK AMA HARİKA BİR GERÇEK :mrgreen: :mrgreen:

ünlü bi türk düşünür ne demişş
hayal kuranında kurmayanında
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen ZAGROS » 29 Haz 2007 22:17

:mrgreen: NE KÜFÜR EDİYON JİLAN
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen Siyabend » 29 Haz 2007 22:18

Niye hayal olsun kardeşim :asabi4
Senin deden 70 yaşında kız tavladıysa
pekala biz de bunu yapabiliriz..
Ve muhtemelen deden sigara içmiyordu :mrgreen:
JİLAN
Albay
Albay
Mesajlar:5928
Kayıt:26 Şub 2007 19:54
Ruh Hali:Kızgın
Takım:Fenerbahçe

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen JİLAN » 29 Haz 2007 22:23

valla ben küfür etmiyorummm düşünür öle demişşş hepsii hayal iişteeeee
Cevapla

“Anketler & Testler” sayfasına dön