Sigara kullanır'mısınız
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Öbür dünyada havalar daha sıcak oluyormuş 
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sigara kullanır'mısınız
sana oyle gelıyor salon tıpı kılımalı odalarıda var orda
eee gunahına gore yerleşirsin artık
eee gunahına gore yerleşirsin artık
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sigara kullanır'mısınız
:8) :8) :8) :8)

-
buseminbuse
- Üstteğmen

- Mesajlar:357
- Kayıt:24 Nis 2007 13:35
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Ikizler
Re: Sigara kullanır'mısınız
alistirma yapiyoz iste burda
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Sigara kullanır'mısınız
Yahu burda klimamız yok bari orda olsun,maksat denge olsun yani 
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sigara kullanır'mısınız
tecrumeli olmak gerek deyılmı sayın sıgara seven arkadasım
Re: Sigara kullanır'mısınız
ZAGROS yazdı:ACI GERÇEK AMA HARİKA BİR GERÇEKsiyabend yazdı:Düşünün bizim forum 50 yıl sonra da varolmaya devam edecek..
Sigara içen üyelerimiz yerde sürünürken biz sigara içmeyenler
hala kızların peşinden koşmuş olacağız![]()
ünlü bi türk düşünür ne demişş
hayal kuranında kurmayanında
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sigara kullanır'mısınız
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Sigara kullanır'mısınız
Niye hayal olsun kardeşim :asabi4
Senin deden 70 yaşında kız tavladıysa
pekala biz de bunu yapabiliriz..
Ve muhtemelen deden sigara içmiyordu
Senin deden 70 yaşında kız tavladıysa
pekala biz de bunu yapabiliriz..
Ve muhtemelen deden sigara içmiyordu
Re: Sigara kullanır'mısınız
valla ben küfür etmiyorummm düşünür öle demişşş hepsii hayal iişteeeee
