ühü ühü bak ıyı dusun valla yksa kolaları babamdan alırım haaaa :asabi2siyabend yazdı:Beyazgül bir yönetici olarak daygen'in kulağını çekme hakkına sahipsin :cool
Yazacak Bir Şey Yoksa :)
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
Duydunuz mu havalar yine çok sıcak olacakmış :cool
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
yaa ondan kola fazla ıcıyorum :komik10
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
günaydınnnnnnnnnn hatta tünaydın herkese :komik10
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
Tünaydınnnnnnnnnnnnnnnnn
havaların sıcaklığından bunaldık valla..
havaların sıcaklığından bunaldık valla..
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
bunaldık ki ne bunaldık kış gelsin yağmur yağsın azıcık üşüyelim :embar
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
bben usuyorum amaaaa :komik10
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
Evet kışın gelmesini dört gözle bekliyoruz..
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
:mad BU GECE DERT GECESİ (BENİM İÇİN )
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
neden ki zagrosss

