Yazacak Bir Şey Yoksa :)
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
beşiktaş puan kaybeti :komik10
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
sen futboldan başka bişiy düşünmezmisin yahu :happyy
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
Çok daha güzel bir mönitör aldım ve buradayım :cool
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
banada alsanaaa hatta bi tane bilgisayar alın bunuda balkondan aşağıya atayım :mad
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
atarken beni cagır balkonun altında atmanı bekleyecem :komik10
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
hehehe kafana düşerse ne olucak :komik10
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
Çay isteyen varmı ( kaçak çay) :happyy
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
:komik10 valla banada dolduruyorlar saol :komik10
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
sende ikaram etsene arkadaşlara :happyy
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
arkadaşlar bi çayınızı içeyim ya.. nargileniz var mı..?


