Yazacak Bir Şey Yoksa :)

Üyelerin kaynaşma mekanı :)
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 16 Eyl 2007 19:51

nargile daygende var :happyy

bu arad çaylar kaçak severmisin


ÖZGÜRLÜK
Yüzbaşı
Yüzbaşı
Mesajlar:767
Kayıt:18 Tem 2007 15:13
Burç:Koç

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ÖZGÜRLÜK » 16 Eyl 2007 19:52

farketmez bana.. demli olsun.. ama kaçağın demlisi fazla demli olur ya.. neyse kafana göre takıl işte ZAGRos.. daygenden de rica edelim bi nargile yakıversin ..
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 16 Eyl 2007 20:12

şimdi datygene söylerim

başım gözüm üstüne :happyy
ÖZGÜRLÜK
Yüzbaşı
Yüzbaşı
Mesajlar:767
Kayıt:18 Tem 2007 15:13
Burç:Koç

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ÖZGÜRLÜK » 16 Eyl 2007 22:19

ZAGROS sağolasın.. içtim çayımı sigaramı..

bir arkadaşla beraber burada bir akfede canlı müzik yapıyoruz.. orada bana herşey bedava.. sağolsunlar çayımı içtim bedavaya..
kardelen
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:266
Kayıt:01 Eyl 2007 20:39
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen kardelen » 17 Eyl 2007 00:17

:unhap bende çay istiyorumm.. kimse sormuyoo???
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 17 Eyl 2007 08:57

canımm çay istermisin dicem ama akşama daha çokk var canın istemesin şimdiden :embar
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 17 Eyl 2007 15:09

ZAGROS yazdı:nargile daygende var :happyy

bu arad çaylar kaçak severmisin
dogruyaaa bende nargile vardııı yasasın
sigarayı bıraktım dedim artık içtirmiyorlara
ama ben sigarayı bırakmışım nargileyi demedimki :komik10
akşam yakaçam nargileyi
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 17 Eyl 2007 17:01

iyi keyifler dilerim daygen
kardelen
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:266
Kayıt:01 Eyl 2007 20:39
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen kardelen » 17 Eyl 2007 21:25

:mad nargile daha zehirli değil mi sigaradan?
sigaraya devam et daha iii.. :unhap
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen Siyabend » 17 Eyl 2007 21:44

Millete kötü örnek oluyorsunuz :cool
Cevapla

“Muhabbet & Tanışma Faslı” sayfasına dön