Yazacak Bir Şey Yoksa :)

Üyelerin kaynaşma mekanı :)
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 17 Eyl 2007 21:49

kardelen yazdı::mad nargile daha zehirli değil mi sigaradan?
sigaraya devam et daha iii.. :unhap

benim bildiğim nargile daha zararlı değil


kardelen
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:266
Kayıt:01 Eyl 2007 20:39
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen kardelen » 17 Eyl 2007 21:50

:cry
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen Siyabend » 17 Eyl 2007 21:52

Kardelen sen bunların aklına uyma :cool
kardelen
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:266
Kayıt:01 Eyl 2007 20:39
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen kardelen » 17 Eyl 2007 21:56

:oo sağol siyabend..
ya bi de avatarındaki çocuk çok şeker.. çok şeyler anlatıyo sanki... değişik bi şey..
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 17 Eyl 2007 22:08

evet baba gofret ver biyor
bizimki bıraz cimri vermiyor cocukta oyle kalmış beklıyor :komik10
kardelen
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:266
Kayıt:01 Eyl 2007 20:39
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen kardelen » 17 Eyl 2007 22:11

:cons dalga geçme ama yaa..
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 17 Eyl 2007 22:11

ya benim avatarım nasıl :cool
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 24 Eyl 2007 02:53

anlam veremediyim bir avatar
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen Siyabend » 24 Eyl 2007 10:13

kardelen yazdı::oo sağol siyabend..
ya bi de avatarındaki çocuk çok şeker.. çok şeyler anlatıyo sanki... değişik bi şey..
O bizim en küçük cadımız..Sen bakma öyle masum durduğuna..Tam bir cadalozdur kendisi :cool
kardelen
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:266
Kayıt:01 Eyl 2007 20:39
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen kardelen » 24 Eyl 2007 13:34

:komik10 kız çocuğu öledir.. Allah bağışlasın maşallahh...
Cevapla

“Muhabbet & Tanışma Faslı” sayfasına dön