kardelen yazdı::mad nargile daha zehirli değil mi sigaradan?
sigaraya devam et daha iii.. :unhap
benim bildiğim nargile daha zararlı değil

kardelen yazdı::mad nargile daha zehirli değil mi sigaradan?
sigaraya devam et daha iii.. :unhap





O bizim en küçük cadımız..Sen bakma öyle masum durduğuna..Tam bir cadalozdur kendisi :coolkardelen yazdı::oo sağol siyabend..
ya bi de avatarındaki çocuk çok şeker.. çok şeyler anlatıyo sanki... değişik bi şey..