Geyik Muhabbeti

Üyelerin kaynaşma mekanı :)
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray
Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen Siyabend » 21 Haz 2008 10:12

günaydın.... :cool


şahrud
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:308
Kayıt:04 Haz 2008 10:39
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen şahrud » 22 Haz 2008 00:24

bendende iyi geceler :cons :cons
şahrud
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:308
Kayıt:04 Haz 2008 10:39
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen şahrud » 22 Haz 2008 23:20

arkadaşlar şöyle bır söylentı var
sözüm ola 3günlük bır bebek dıle gelmiş ve
-ben 9gün sonra ölcem 1sene sonrada kıyamet kopcak demiş
ve gerçekten ölmüş
haberlerde yayımlanmış duyanınız var mı?
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen beyazgül » 24 Haz 2008 08:27

şahrud yazdı:teşekkür ederim ablacım seyduna sınavdan çıktı iyi ve kolay olduğunu söyledi bana tabi kendine göre tekrar teşekkürler abla

rica ederim canım :happyy
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen beyazgül » 24 Haz 2008 08:27

şahrud yazdı:arkadaşlar şöyle bır söylentı var
sözüm ola 3günlük bır bebek dıle gelmiş ve
-ben 9gün sonra ölcem 1sene sonrada kıyamet kopcak demiş
ve gerçekten ölmüş
haberlerde yayımlanmış duyanınız var mı?

ben duymadım..ama inanmıyorum pek. :cons
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen Siyabend » 24 Haz 2008 15:33

şahrud yazdı:arkadaşlar şöyle bır söylentı var
sözüm ola 3günlük bır bebek dıle gelmiş ve
-ben 9gün sonra ölcem 1sene sonrada kıyamet kopcak demiş
ve gerçekten ölmüş
haberlerde yayımlanmış duyanınız var mı?

10 mayısta kıyamet kopsun istemiştim olmadı..
şu aralar kendimi hazır görmüyorum kiyamet için :cool
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen reis » 24 Haz 2008 20:02

siyabend yazdı:
şahrud yazdı:arkadaşlar şöyle bır söylentı var
sözüm ola 3günlük bır bebek dıle gelmiş ve
-ben 9gün sonra ölcem 1sene sonrada kıyamet kopcak demiş
ve gerçekten ölmüş
haberlerde yayımlanmış duyanınız var mı?

10 mayısta kıyamet kopsun istemiştim olmadı..
şu aralar kendimi hazır görmüyorum kiyamet için :cool
sahrud valla bende hazır deyilim bıraz daha kalsın yaa :komik10
ne acelen var
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen beyazgül » 24 Haz 2008 20:25

ben hiç hazır değilim :cry
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen Siyabend » 24 Haz 2008 22:18

Halbuki 10 mayıs için bir çok kişi hazırlık yapmıştı :cool
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Geyik Muhabbeti

Mesaj gönderen beyazgül » 24 Haz 2008 22:27

kimmiş onlar :komik10
Cevapla

“Muhabbet & Tanışma Faslı” sayfasına dön