Geyik Muhabbeti
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
günaydın.... :cool
-
şahrud
- Üstteğmen

- Mesajlar:308
- Kayıt:04 Haz 2008 10:39
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Geyik Muhabbeti
bendende iyi geceler :cons :cons
-
şahrud
- Üstteğmen

- Mesajlar:308
- Kayıt:04 Haz 2008 10:39
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Geyik Muhabbeti
arkadaşlar şöyle bır söylentı var
sözüm ola 3günlük bır bebek dıle gelmiş ve
-ben 9gün sonra ölcem 1sene sonrada kıyamet kopcak demiş
ve gerçekten ölmüş
haberlerde yayımlanmış duyanınız var mı?
sözüm ola 3günlük bır bebek dıle gelmiş ve
-ben 9gün sonra ölcem 1sene sonrada kıyamet kopcak demiş
ve gerçekten ölmüş
haberlerde yayımlanmış duyanınız var mı?
Re: Geyik Muhabbeti
şahrud yazdı:teşekkür ederim ablacım seyduna sınavdan çıktı iyi ve kolay olduğunu söyledi bana tabi kendine göre tekrar teşekkürler abla
rica ederim canım :happyy
Re: Geyik Muhabbeti
şahrud yazdı:arkadaşlar şöyle bır söylentı var
sözüm ola 3günlük bır bebek dıle gelmiş ve
-ben 9gün sonra ölcem 1sene sonrada kıyamet kopcak demiş
ve gerçekten ölmüş
haberlerde yayımlanmış duyanınız var mı?
ben duymadım..ama inanmıyorum pek. :cons
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Geyik Muhabbeti
şahrud yazdı:arkadaşlar şöyle bır söylentı var
sözüm ola 3günlük bır bebek dıle gelmiş ve
-ben 9gün sonra ölcem 1sene sonrada kıyamet kopcak demiş
ve gerçekten ölmüş
haberlerde yayımlanmış duyanınız var mı?
10 mayısta kıyamet kopsun istemiştim olmadı..
şu aralar kendimi hazır görmüyorum kiyamet için :cool
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Geyik Muhabbeti
sahrud valla bende hazır deyilim bıraz daha kalsın yaa :komik10siyabend yazdı:şahrud yazdı:arkadaşlar şöyle bır söylentı var
sözüm ola 3günlük bır bebek dıle gelmiş ve
-ben 9gün sonra ölcem 1sene sonrada kıyamet kopcak demiş
ve gerçekten ölmüş
haberlerde yayımlanmış duyanınız var mı?
10 mayısta kıyamet kopsun istemiştim olmadı..
şu aralar kendimi hazır görmüyorum kiyamet için :cool
ne acelen var
Re: Geyik Muhabbeti
ben hiç hazır değilim :cry
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Geyik Muhabbeti
Halbuki 10 mayıs için bir çok kişi hazırlık yapmıştı :cool
Re: Geyik Muhabbeti
kimmiş onlar :komik10

