Sevgili Günlüğüm..
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Kaklmasına kalkar da bu sitenin masarafları ne olacak?
-
beyaz
- Yarbay

- Mesajlar:3084
- Kayıt:18 Nis 2008 19:07
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sevgili Günlüğüm..
eğer bu evden taşınırsam 1 hafta felan sizlerden uzak kalıcam...beni özleyin her yazınızda beni anın...beyaz falan diye...yoksa çok kötü olur :yuvarrr :kahkk :kahkk
-
düş sokağı sakini
- Binbaşı

- Mesajlar:1014
- Kayıt:06 Oca 2007 17:56
- Burç:Oğlak
- Takım:Beşiktaş
Re: Sevgili Günlüğüm..
bir beyaz vardı hep uzak ve soğuk diye başlayacam yazılara seni anarken..
-
bukett
- Yarbay

- Mesajlar:4370
- Kayıt:28 Oca 2008 19:00
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sevgili Günlüğüm..
oda dogru pardon :disss
-
beyaz
- Yarbay

- Mesajlar:3084
- Kayıt:18 Nis 2008 19:07
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sevgili Günlüğüm..
ben soğukmuyum yaaaaaaaaaaa? :dilss
-
bukett
- Yarbay

- Mesajlar:4370
- Kayıt:28 Oca 2008 19:00
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sevgili Günlüğüm..
hayır sen değilsin bn sıyabende gndermiştim onu sen çok sıcaksın ablacım :disssbeyaz yazdı:ben soğukmuyum yaaaaaaaaaaa? :dilss
-
beyaz
- Yarbay

- Mesajlar:3084
- Kayıt:18 Nis 2008 19:07
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sevgili Günlüğüm..
sağol :gulls
duy düşsokağı sakini :kahkk
duy düşsokağı sakini :kahkk
-
düş sokağı sakini
- Binbaşı

- Mesajlar:1014
- Kayıt:06 Oca 2007 17:56
- Burç:Oğlak
- Takım:Beşiktaş
Re: Sevgili Günlüğüm..
bazen ben soğukmuyum ya der sıcak görünmeye çalışırdı..
bir beyaz vardı uzak ve soğuk.. :kahkk
bir beyaz vardı uzak ve soğuk.. :kahkk
-
bukett
- Yarbay

- Mesajlar:4370
- Kayıt:28 Oca 2008 19:00
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Boğa
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sevgili Günlüğüm..
:kahkk :kahkk
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Sevgili Günlüğüm..
Bir Beyaz vardı
bir de kedileri vardı..
bir de kedileri vardı..
