Sevgili Günlüğüm..

Üyelerin kaynaşma mekanı :)
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray
Re: Sevgili Günlüğüm..

Mesaj gönderen Siyabend » 15 Şub 2009 23:16

Kaklmasına kalkar da bu sitenin masarafları ne olacak?


beyaz
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3084
Kayıt:18 Nis 2008 19:07
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa
Takım:Fenerbahçe

Re: Sevgili Günlüğüm..

Mesaj gönderen beyaz » 15 Şub 2009 23:20

eğer bu evden taşınırsam 1 hafta felan sizlerden uzak kalıcam...beni özleyin her yazınızda beni anın...beyaz falan diye...yoksa çok kötü olur :yuvarrr :kahkk :kahkk
düş sokağı sakini
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1014
Kayıt:06 Oca 2007 17:56
Burç:Oğlak
Takım:Beşiktaş

Re: Sevgili Günlüğüm..

Mesaj gönderen düş sokağı sakini » 15 Şub 2009 23:21

bir beyaz vardı hep uzak ve soğuk diye başlayacam yazılara seni anarken..
bukett
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:4370
Kayıt:28 Oca 2008 19:00
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa
Takım:Fenerbahçe

Re: Sevgili Günlüğüm..

Mesaj gönderen bukett » 15 Şub 2009 23:21

oda dogru pardon :disss
beyaz
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3084
Kayıt:18 Nis 2008 19:07
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa
Takım:Fenerbahçe

Re: Sevgili Günlüğüm..

Mesaj gönderen beyaz » 15 Şub 2009 23:23

ben soğukmuyum yaaaaaaaaaaa? :dilss
bukett
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:4370
Kayıt:28 Oca 2008 19:00
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa
Takım:Fenerbahçe

Re: Sevgili Günlüğüm..

Mesaj gönderen bukett » 15 Şub 2009 23:24

beyaz yazdı:ben soğukmuyum yaaaaaaaaaaa? :dilss
hayır sen değilsin bn sıyabende gndermiştim onu sen çok sıcaksın ablacım :disss
beyaz
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3084
Kayıt:18 Nis 2008 19:07
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa
Takım:Fenerbahçe

Re: Sevgili Günlüğüm..

Mesaj gönderen beyaz » 15 Şub 2009 23:25

sağol :gulls
duy düşsokağı sakini :kahkk
düş sokağı sakini
Binbaşı
Binbaşı
Mesajlar:1014
Kayıt:06 Oca 2007 17:56
Burç:Oğlak
Takım:Beşiktaş

Re: Sevgili Günlüğüm..

Mesaj gönderen düş sokağı sakini » 15 Şub 2009 23:25

bazen ben soğukmuyum ya der sıcak görünmeye çalışırdı..


bir beyaz vardı uzak ve soğuk.. :kahkk
bukett
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:4370
Kayıt:28 Oca 2008 19:00
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Boğa
Takım:Fenerbahçe

Re: Sevgili Günlüğüm..

Mesaj gönderen bukett » 15 Şub 2009 23:26

:kahkk :kahkk
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Sevgili Günlüğüm..

Mesaj gönderen Siyabend » 15 Şub 2009 23:27

Bir Beyaz vardı
bir de kedileri vardı..
Cevapla

“Muhabbet & Tanışma Faslı” sayfasına dön