Sigara kullanır'mısınız
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
EN IYISI BIZ BIR DERNEK YAPALIM NE DERSINIZ SIGARA SEVEN DEYERLI ARKADASLARIM
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sigara kullanır'mısınız
KENDİ SONUZDAN BAHSEDİYOR'SUNUZ GALİBA 
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Sigara kullanır'mısınız
Düşünün bizim forum 50 yıl sonra da varolmaya devam edecek..
Sigara içen üyelerimiz yerde sürünürken biz sigara içmeyenler
hala kızların peşinden koşmuş olacağız
Sigara içen üyelerimiz yerde sürünürken biz sigara içmeyenler
hala kızların peşinden koşmuş olacağız
-
buseminbuse
- Üstteğmen

- Mesajlar:357
- Kayıt:24 Nis 2007 13:35
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Ikizler
Re: Sigara kullanır'mısınız
daygen yazdı:EN IYISI BIZ BIR DERNEK YAPALIM NE DERSINIZ SIGARA SEVEN DEYERLI ARKADASLARIM
cewap yazarken benimde aklima geldi aslinda...
SERFINAZ SIGARA SEVERLER DERNEGI
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sigara kullanır'mısınız
ACI GERÇEK AMA HARİKA BİR GERÇEKsiyabend yazdı:Düşünün bizim forum 50 yıl sonra da varolmaya devam edecek..
Sigara içen üyelerimiz yerde sürünürken biz sigara içmeyenler
hala kızların peşinden koşmuş olacağız
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sigara kullanır'mısınız
bak bak
ne gusel ısım
bırde afişte ne yazarız yanı pankarta
ne gusel ısım
bırde afişte ne yazarız yanı pankarta
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sigara kullanır'mısınız
YOK DAHA NELER BİRDE ÖRGÜTMÜ KURACAKSINIZ 
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Sigara kullanır'mısınız
"Sigarayı sevenleri yaşatmama" derneği kuralım diyeceğim
zaten kendi paranızla sonunuzu hazırlıyorsunuz..
"Sigara içenleri yaşama döndürelim derneği" gibi bir şey
yapmaya kalsak o da pek uygun değil gibi..
Velhasıl kararsız kaldım..
zaten kendi paranızla sonunuzu hazırlıyorsunuz..
"Sigara içenleri yaşama döndürelim derneği" gibi bir şey
yapmaya kalsak o da pek uygun değil gibi..
Velhasıl kararsız kaldım..
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Sigara kullanır'mısınız
SİGARA İÇENİN İPİYLE KUYUYA İNİLMEZ ADMİN BOŞ VER 
-
buseminbuse
- Üstteğmen

- Mesajlar:357
- Kayıt:24 Nis 2007 13:35
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Kadın
- Burç:Ikizler
Re: Sigara kullanır'mısınız
aman yaw uzuun uzuuunn yasayip ne yapacaz
hawalarda cok sicak zaten...
hawalarda cok sicak zaten...
