Sigara kullanır'mısınız

Ruh halinizi ortaya koyacak testler,anketler

SİGARA KULANIR'MISINIZ

EVET
4
40%
HAYIR
4
40%
YENİ BIRAKTIM
1
10%
YENİ BAŞLIYORUM
1
10%
 
Toplam oy: 10
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe
Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen reis » 29 Haz 2007 21:57

EN IYISI BIZ BIR DERNEK YAPALIM NE DERSINIZ SIGARA SEVEN DEYERLI ARKADASLARIM


ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen ZAGROS » 29 Haz 2007 21:57

KENDİ SONUZDAN BAHSEDİYOR'SUNUZ GALİBA :mrgreen:
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen Siyabend » 29 Haz 2007 21:58

Düşünün bizim forum 50 yıl sonra da varolmaya devam edecek..

Sigara içen üyelerimiz yerde sürünürken biz sigara içmeyenler
hala kızların peşinden koşmuş olacağız :mrgreen:
buseminbuse
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:357
Kayıt:24 Nis 2007 13:35
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Ikizler

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen buseminbuse » 29 Haz 2007 22:00

daygen yazdı:EN IYISI BIZ BIR DERNEK YAPALIM NE DERSINIZ SIGARA SEVEN DEYERLI ARKADASLARIM

cewap yazarken benimde aklima geldi aslinda...

SERFINAZ SIGARA SEVERLER DERNEGI :mrgreen:
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen ZAGROS » 29 Haz 2007 22:02

siyabend yazdı:Düşünün bizim forum 50 yıl sonra da varolmaya devam edecek..

Sigara içen üyelerimiz yerde sürünürken biz sigara içmeyenler
hala kızların peşinden koşmuş olacağız :mrgreen:
ACI GERÇEK AMA HARİKA BİR GERÇEK :mrgreen: :mrgreen:
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen reis » 29 Haz 2007 22:02

bak bak
ne gusel ısım
bırde afişte ne yazarız yanı pankarta
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen ZAGROS » 29 Haz 2007 22:03

YOK DAHA NELER BİRDE ÖRGÜTMÜ KURACAKSINIZ :mrgreen:
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen Siyabend » 29 Haz 2007 22:05

"Sigarayı sevenleri yaşatmama" derneği kuralım diyeceğim
zaten kendi paranızla sonunuzu hazırlıyorsunuz..
"Sigara içenleri yaşama döndürelim derneği" gibi bir şey
yapmaya kalsak o da pek uygun değil gibi..
Velhasıl kararsız kaldım..
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen ZAGROS » 29 Haz 2007 22:06

SİGARA İÇENİN İPİYLE KUYUYA İNİLMEZ ADMİN BOŞ VER :lol:
buseminbuse
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:357
Kayıt:24 Nis 2007 13:35
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Ikizler

Re: Sigara kullanır'mısınız

Mesaj gönderen buseminbuse » 29 Haz 2007 22:08

aman yaw uzuun uzuuunn yasayip ne yapacaz
hawalarda cok sicak zaten...
Cevapla

“Anketler & Testler” sayfasına dön