Senden Sonra Gelen Üyeye Sor

Üyelerin yarattığı oyunlar
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3444
Kayıt:23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Terazi
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Heval » 28 Kas 2006 20:17

evet isterim.. mezopotamya uygarlıklarına dönmek ve bi kaç hafta yaşamak isterdim :roll:


inşaallah sende yontma taş devrinde yaşamak istermiydin ? :mrgreen:


Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Siyabend » 28 Kas 2006 20:25

hem cevabın yanlış olmuş hem de sorun :twisted:

evet isterdim :mrgreen:

erkekler için :arrow: dünya güzeli bir kız olmak ister miydin?

kızlar için :arrow: pala bıyık bir heri olmak ister miydin :?: :mrgreen: :?:
yigido

Mesaj gönderen yigido » 29 Kas 2006 16:37

butun kizlara saygim var ama asla istemezdm


bir atasozu soylermisin :?:
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Siyabend » 29 Kas 2006 16:47

dağ dağa kavuşur( yahu kemal sunaldan beter olduk valla)
yok..... :mrgreen:

bu seferlik soru yok idare edin :cry:
Heval
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:3444
Kayıt:23 Eki 2006 08:59
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Terazi
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Heval » 01 Ara 2006 00:26

avare admin :mrgreen:

sen hiç oyun kurallarına uymayan admin gördün mü?
Mir.
Onbaşı
Onbaşı
Mesajlar:46
Kayıt:22 Kas 2006 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Mir. » 01 Ara 2006 01:49

evet bir üst yukarı bak :mrgreen:

Bütün üyelere aynımı davranılıyor burda
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Mesaj gönderen beyazgül » 01 Ara 2006 12:47

evet aynı davranılıyor damarımıza basmadıkları sürece :!:

avatarlar insanın kişiliğini yanısıtır mı sence :?:
Sabrina
Üstteğmen
Üstteğmen
Mesajlar:247
Kayıt:11 Kas 2006 10:42
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Kadın
Burç:Akrep
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen Sabrina » 01 Ara 2006 13:41

belki


insanlar hergün aynaya bakıp kendileri ile yüzleşmeli mi?
ERNESTO
Başçavuş
Başçavuş
Mesajlar:107
Kayıt:17 Eki 2006 18:55

Mesaj gönderen ERNESTO » 01 Ara 2006 15:17

evet


insanlar bencil olmak zorundamı??
AvvRİll GELdi:)
Acemi Er
Acemi Er
Mesajlar:18
Kayıt:07 Ara 2006 13:29
Ruh Hali:Mutlu
Takım:Galatasaray

Mesaj gönderen AvvRİll GELdi:) » 07 Ara 2006 14:31

evet taştan bir kalp değil ama olmak zorundayız yoksa sürekli eziliriz dimi...

foruma neden çok fazla giriş yapmıyorsunuz
Cevapla

“Forum Oyunları” sayfasına dön