Malesef öyle...Burada yer alan bütün şiirlerini birisi alıp noterden onaylatırsa şiirler artık onun oluyor..SEYDUNA yazdı:ya muhtar ben bir yerde telif hakkı diye bir şey duydum n demek oluyor bu şiirler artık bana ait değilmi yoksa :cons
Seyduna Şiirleri
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Seyduna Şiirleri
bu ne ya noterde onaylatmam demek ne demek istenilen işey ne alıp şiirlerimi onaylatmam için ne gerekli mesela ya olmaz ki böyle ben bunları buraya yazdığım günlerin tarihi saati tek tek kayıtlı buda bir gerekçe olmazmı ben onaylatayım en iyisi bunları noteresiyabend yazdı:Malesef öyle...Burada yer alan bütün şiirlerini birisi alıp noterden onaylatırsa şiirler artık onun oluyor..SEYDUNA yazdı:ya muhtar ben bir yerde telif hakkı diye bir şey duydum n demek oluyor bu şiirler artık bana ait değilmi yoksa :cons
masraf gidermi yani para gidermi :komik9
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Seyduna Şiirleri
sağol beyazgül abla eee ne yapalım GÜLÜ alan dikenlere katlanacakbeyazgül yazdı:sen aşıksın arakadaş :komik10SEYDUNA yazdı:siyabend yazdı:Benim kafamda hep şöyle bir düşünce var
"şiir yazmak için aşık olmak gerekir"
SEYDUNA sen aşık mısın? :cool
ne diyorsun ben bazen kitaplara filimlere konu olacak son aşık ben olacam zannnediyorum
allaha şükür karşılıklı belki bilmek istersin diye söyledim
Allah yardımcın olsun :smile
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Seyduna Şiirleri
ne derler onun ismine ölüm
hani hep peşimizde bildiğimiz kaçtığımız
kimileri gelecekse ölüm gelsin derya
ölüme yenik düşenlerde olur
ama hiç bu kadar acımasız olmamıştır ölüm
üç fidana yaptığı gibi ölüm
nasıl vicdan sahibi bu ölüm dedikleri
hiç sorgusuz sualsiz olurmu ölüm
nesin kimsin ne istiyorsun demeden
nasıl olurda acımazsın onlara
ne istedin onlardan ne...
üçüde olmadık hayaller kurardı
tek suçları buydu
DÜŞÜNMEK VE HAYKIRMAK 'ÖZGÜRLÜK' DİYE
ÖLÜM
not: en üste yazılacak bir başlık olmadığı için an alta yazdım şiirimin başlığını
saygılarımla seyduna
hani hep peşimizde bildiğimiz kaçtığımız
kimileri gelecekse ölüm gelsin derya
ölüme yenik düşenlerde olur
ama hiç bu kadar acımasız olmamıştır ölüm
üç fidana yaptığı gibi ölüm
nasıl vicdan sahibi bu ölüm dedikleri
hiç sorgusuz sualsiz olurmu ölüm
nesin kimsin ne istiyorsun demeden
nasıl olurda acımazsın onlara
ne istedin onlardan ne...
üçüde olmadık hayaller kurardı
tek suçları buydu
DÜŞÜNMEK VE HAYKIRMAK 'ÖZGÜRLÜK' DİYE
ÖLÜM
not: en üste yazılacak bir başlık olmadığı için an alta yazdım şiirimin başlığını
saygılarımla seyduna
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Seyduna Şiirleri
şiirim yarım kaldı yine sevgilim
benim sana yarım kaldığım gibi
önce mürekkebim bitti sevgilim
sonra kağıdım tükendi...
ve sonrada ben tükendim sevgilim
ama bir gün gelecek o gün gelecekki
sana yazdığım bu şiirim tüm dillerde
tıpkı bir şarkı gibi mırıldanacak sevgilim..
tıpkı bir şarkı gibi ......................
benim sana yarım kaldığım gibi
önce mürekkebim bitti sevgilim
sonra kağıdım tükendi...
ve sonrada ben tükendim sevgilim
ama bir gün gelecek o gün gelecekki
sana yazdığım bu şiirim tüm dillerde
tıpkı bir şarkı gibi mırıldanacak sevgilim..
tıpkı bir şarkı gibi ......................
Re: Seyduna Şiirleri
tebriklerrrrr gene döktürmüşsün çok güzel seyduna :happyy
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Seyduna Şiirleri
göğüs kafesimin altında, solda
kırmızı kırmızı...
beni gözlerin götürür,gözlerin
aşkla , acıyla...
benden başka kimsenin görmediği gamzelerine vurgunum...
göz altındayım aynı bir mahkum gibi
sadece gülümse , sakın ağlama
yoksa gözyaşlarına kapılıp bir şelaleden uçuruma düşebilirim
kırmızı kırmızı...
beni gözlerin götürür,gözlerin
aşkla , acıyla...
benden başka kimsenin görmediği gamzelerine vurgunum...
göz altındayım aynı bir mahkum gibi
sadece gülümse , sakın ağlama
yoksa gözyaşlarına kapılıp bir şelaleden uçuruma düşebilirim
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Seyduna Şiirleri
seyduna şahrutunu sevdiğini ve ondan vazgeçemeyeceğini anlamış
sonunda kendini ona bırakmış , onun akıp giden seyrine...
o gün bu gündür kimse ne seydunayı nede şahrutu görmemiş
geriye bir tek dünya , içinde ikisininde olmadığı boş bir dünya kalmış
seni seviyorum ŞAHRUTUM
sonunda kendini ona bırakmış , onun akıp giden seyrine...
o gün bu gündür kimse ne seydunayı nede şahrutu görmemiş
geriye bir tek dünya , içinde ikisininde olmadığı boş bir dünya kalmış
seni seviyorum ŞAHRUTUM
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Seyduna Şiirleri
şahrutum , bana benden yakın olan yarim ...
senmiydin gözlerini benden alıkoyan
senmiydin yoksa o zehiri bana içiren
olmak yada olmamak gibi seviyorum seni
talih kuşunun beklentisi içinde olan bir fukara gibi istiyorum seni
bir ters orantı var yazımla benim sana olan bu sevdam arasında
sana olan aşkım güzelleştikçe , yazım çirkinleşiyor
senle olmanın verdiği heyecandanmıdır bilmem
ama senle olmak sensiz olmaktan daha güzel be şahrutum
iyiki varsın , iyiki sevmişim seni , iyiki görmüşüm seni , iyiki doğdun ŞAHRUTUM
SEYDUNAN...
senmiydin gözlerini benden alıkoyan
senmiydin yoksa o zehiri bana içiren
olmak yada olmamak gibi seviyorum seni
talih kuşunun beklentisi içinde olan bir fukara gibi istiyorum seni
bir ters orantı var yazımla benim sana olan bu sevdam arasında
sana olan aşkım güzelleştikçe , yazım çirkinleşiyor
senle olmanın verdiği heyecandanmıdır bilmem
ama senle olmak sensiz olmaktan daha güzel be şahrutum
iyiki varsın , iyiki sevmişim seni , iyiki görmüşüm seni , iyiki doğdun ŞAHRUTUM
SEYDUNAN...
-
SEYDUNA
- Yarbay

- Mesajlar:2624
- Kayıt:10 Şub 2007 23:46
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Seyduna Şiirleri
ölüm duasına çıkmış , ölüm dileniyorum tanrıdan
sensiz olmak , kanatsız bir kuş olmak ya da
ayakları olmayan bir çocuk olmak...
dilencilik yapmaya zorlanan bir gibi hissediyorum kendimi
ölüm tek kurtuluş gibi ölüm dileniyorum tanrıdan
sensizlik vurmuş yüreğime , ölüm bile bana az gelir
seydunadan saygılarla
sensiz olmak , kanatsız bir kuş olmak ya da
ayakları olmayan bir çocuk olmak...
dilencilik yapmaya zorlanan bir gibi hissediyorum kendimi
ölüm tek kurtuluş gibi ölüm dileniyorum tanrıdan
sensizlik vurmuş yüreğime , ölüm bile bana az gelir
seydunadan saygılarla

