Seyduna Şiirleri

Paylaşmak istediğiniz şiirler
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray
Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen Siyabend » 07 Şub 2008 13:50

SEYDUNA yazdı:ya muhtar ben bir yerde telif hakkı diye bir şey duydum n demek oluyor bu şiirler artık bana ait değilmi yoksa :cons
Malesef öyle...Burada yer alan bütün şiirlerini birisi alıp noterden onaylatırsa şiirler artık onun oluyor..


SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 09 Şub 2008 17:20

siyabend yazdı:
SEYDUNA yazdı:ya muhtar ben bir yerde telif hakkı diye bir şey duydum n demek oluyor bu şiirler artık bana ait değilmi yoksa :cons
Malesef öyle...Burada yer alan bütün şiirlerini birisi alıp noterden onaylatırsa şiirler artık onun oluyor..
bu ne ya noterde onaylatmam demek ne demek istenilen işey ne alıp şiirlerimi onaylatmam için ne gerekli mesela ya olmaz ki böyle ben bunları buraya yazdığım günlerin tarihi saati tek tek kayıtlı buda bir gerekçe olmazmı ben onaylatayım en iyisi bunları notere

masraf gidermi yani para gidermi :komik9
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 09 Şub 2008 17:22

beyazgül yazdı:
SEYDUNA yazdı:
siyabend yazdı:Benim kafamda hep şöyle bir düşünce var
"şiir yazmak için aşık olmak gerekir"
SEYDUNA sen aşık mısın? :cool

ne diyorsun ben bazen kitaplara filimlere konu olacak son aşık ben olacam zannnediyorum
allaha şükür karşılıklı belki bilmek istersin diye söyledim
sen aşıksın arakadaş :komik10
Allah yardımcın olsun :smile
sağol beyazgül abla eee ne yapalım GÜLÜ alan dikenlere katlanacak
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 28 Şub 2008 13:54

ne derler onun ismine ölüm
hani hep peşimizde bildiğimiz kaçtığımız
kimileri gelecekse ölüm gelsin derya
ölüme yenik düşenlerde olur
ama hiç bu kadar acımasız olmamıştır ölüm
üç fidana yaptığı gibi ölüm
nasıl vicdan sahibi bu ölüm dedikleri
hiç sorgusuz sualsiz olurmu ölüm
nesin kimsin ne istiyorsun demeden
nasıl olurda acımazsın onlara
ne istedin onlardan ne...
üçüde olmadık hayaller kurardı
tek suçları buydu
DÜŞÜNMEK VE HAYKIRMAK 'ÖZGÜRLÜK' DİYE

ÖLÜM



not: en üste yazılacak bir başlık olmadığı için an alta yazdım şiirimin başlığını

saygılarımla seyduna
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 03 Mar 2008 14:35

şiirim yarım kaldı yine sevgilim
benim sana yarım kaldığım gibi
önce mürekkebim bitti sevgilim
sonra kağıdım tükendi...
ve sonrada ben tükendim sevgilim
ama bir gün gelecek o gün gelecekki
sana yazdığım bu şiirim tüm dillerde
tıpkı bir şarkı gibi mırıldanacak sevgilim..
tıpkı bir şarkı gibi ......................
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen beyazgül » 03 Mar 2008 19:21

tebriklerrrrr gene döktürmüşsün çok güzel seyduna :happyy
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 04 Mar 2008 15:39

göğüs kafesimin altında, solda
kırmızı kırmızı...
beni gözlerin götürür,gözlerin
aşkla , acıyla...
benden başka kimsenin görmediği gamzelerine vurgunum...
göz altındayım aynı bir mahkum gibi
sadece gülümse , sakın ağlama
yoksa gözyaşlarına kapılıp bir şelaleden uçuruma düşebilirim
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 04 Mar 2008 15:42

seyduna şahrutunu sevdiğini ve ondan vazgeçemeyeceğini anlamış
sonunda kendini ona bırakmış , onun akıp giden seyrine...
o gün bu gündür kimse ne seydunayı nede şahrutu görmemiş
geriye bir tek dünya , içinde ikisininde olmadığı boş bir dünya kalmış
seni seviyorum ŞAHRUTUM
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 04 Mar 2008 15:48

şahrutum , bana benden yakın olan yarim ...
senmiydin gözlerini benden alıkoyan
senmiydin yoksa o zehiri bana içiren
olmak yada olmamak gibi seviyorum seni
talih kuşunun beklentisi içinde olan bir fukara gibi istiyorum seni
bir ters orantı var yazımla benim sana olan bu sevdam arasında
sana olan aşkım güzelleştikçe , yazım çirkinleşiyor
senle olmanın verdiği heyecandanmıdır bilmem
ama senle olmak sensiz olmaktan daha güzel be şahrutum
iyiki varsın , iyiki sevmişim seni , iyiki görmüşüm seni , iyiki doğdun ŞAHRUTUM

SEYDUNAN...
SEYDUNA
Yarbay
Yarbay
Mesajlar:2624
Kayıt:10 Şub 2007 23:46
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Seyduna Şiirleri

Mesaj gönderen SEYDUNA » 04 Mar 2008 15:51

ölüm duasına çıkmış , ölüm dileniyorum tanrıdan
sensiz olmak , kanatsız bir kuş olmak ya da
ayakları olmayan bir çocuk olmak...
dilencilik yapmaya zorlanan bir gibi hissediyorum kendimi
ölüm tek kurtuluş gibi ölüm dileniyorum tanrıdan
sensizlik vurmuş yüreğime , ölüm bile bana az gelir

seydunadan saygılarla
Cevapla

“Şiir Bahçesi” sayfasına dön