Yazacak Bir Şey Yoksa :)
onlar canavar değil melek melek :komik10 :komik10
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
Ben de ilk başta öyle düşünüyordum sonra acı gerçeklerle yüzleştim :cool
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
ozaman nasılsa öğretmensin onların içindeki meleği çıkarma görevide mahalesef sana düşüyor :komik10
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
ADMİN hayırlı olsun okullar açıldı :happyy
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
evet hayırlı uğrlu olsun :komik10
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
admin bu gün yok
geçici olarak görevini bana devretti
ona göre hareket edin :komik10
geçici olarak görevini bana devretti
ona göre hareket edin :komik10
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
nereye gitmiş peki ?
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
monitörü öldü
sizlere ömür :komik10
sizlere ömür :komik10
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
:cry yapma yav çok üzüldüm vala
umarım şaka yapıyorsun
umarım şaka yapıyorsun
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
olsun yeni bir monitör alır kendine ne olcak :happyy

