Yazacak Bir Şey Yoksa :)

Üyelerin kaynaşma mekanı :)
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay
Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 10 Eyl 2007 16:26

onlar canavar değil melek melek :komik10 :komik10


Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen Siyabend » 10 Eyl 2007 16:27

Ben de ilk başta öyle düşünüyordum sonra acı gerçeklerle yüzleştim :cool
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 10 Eyl 2007 16:39

ozaman nasılsa öğretmensin onların içindeki meleği çıkarma görevide mahalesef sana düşüyor :komik10
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 10 Eyl 2007 18:44

ADMİN hayırlı olsun okullar açıldı :happyy
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 14 Eyl 2007 09:56

evet hayırlı uğrlu olsun :komik10
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 14 Eyl 2007 19:27

admin bu gün yok
geçici olarak görevini bana devretti
ona göre hareket edin :komik10
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 14 Eyl 2007 19:29

nereye gitmiş peki ?
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 14 Eyl 2007 19:30

monitörü öldü
sizlere ömür :komik10
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 14 Eyl 2007 19:33

:cry yapma yav çok üzüldüm vala
umarım şaka yapıyorsun
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 15 Eyl 2007 09:08

olsun yeni bir monitör alır kendine ne olcak :happyy
Cevapla

“Muhabbet & Tanışma Faslı” sayfasına dön