Yazacak Bir Şey Yoksa :)

Üyelerin kaynaşma mekanı :)
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 15 Eyl 2007 20:39

beşiktaş puan kaybeti :komik10


beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 15 Eyl 2007 21:55

sen futboldan başka bişiy düşünmezmisin yahu :happyy
Kullanıcı avatarı
Siyabend
Belawela Muhtarı
Belawela Muhtarı
Mesajlar:19658
Kayıt:15 Eki 2006 12:05
Ruh Hali:Mutlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Kova
Takım:Galatasaray

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen Siyabend » 15 Eyl 2007 21:56

Çok daha güzel bir mönitör aldım ve buradayım :cool
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 15 Eyl 2007 23:46

banada alsanaaa hatta bi tane bilgisayar alın bunuda balkondan aşağıya atayım :mad
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 16 Eyl 2007 00:00

atarken beni cagır balkonun altında atmanı bekleyecem :komik10
beyazgül
Yönetici
Yönetici
Mesajlar:7631
Kayıt:16 Eki 2006 09:06
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Kadın
Burç:Yay

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen beyazgül » 16 Eyl 2007 00:16

hehehe kafana düşerse ne olucak :komik10
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 16 Eyl 2007 19:27

Çay isteyen varmı ( kaçak çay) :happyy
reis
Albay
Albay
Mesajlar:7106
Kayıt:16 Eki 2006 11:37
Ruh Hali:Yorgun
Cinsiyet:Erkek
Burç:Balık
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen reis » 16 Eyl 2007 19:31

:komik10 valla banada dolduruyorlar saol :komik10
ZAGROS
Moderator
Moderator
Mesajlar:9466
Kayıt:28 Şub 2007 22:02
Ruh Hali:Huzurlu
Cinsiyet:Erkek
Burç:Koç
Takım:Fenerbahçe

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ZAGROS » 16 Eyl 2007 19:38

sende ikaram etsene arkadaşlara :happyy
ÖZGÜRLÜK
Yüzbaşı
Yüzbaşı
Mesajlar:767
Kayıt:18 Tem 2007 15:13
Burç:Koç

Re: Yazacak bir şey yoksa :)

Mesaj gönderen ÖZGÜRLÜK » 16 Eyl 2007 19:46

arkadaşlar bi çayınızı içeyim ya.. nargileniz var mı..?
Cevapla

“Muhabbet & Tanışma Faslı” sayfasına dön