Yazacak Bir Şey Yoksa :)
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
nargile daygende var :happyy
bu arad çaylar kaçak severmisin
bu arad çaylar kaçak severmisin
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
farketmez bana.. demli olsun.. ama kaçağın demlisi fazla demli olur ya.. neyse kafana göre takıl işte ZAGRos.. daygenden de rica edelim bi nargile yakıversin ..
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
şimdi datygene söylerim
başım gözüm üstüne :happyy
başım gözüm üstüne :happyy
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
ZAGROS sağolasın.. içtim çayımı sigaramı..
bir arkadaşla beraber burada bir akfede canlı müzik yapıyoruz.. orada bana herşey bedava.. sağolsunlar çayımı içtim bedavaya..
bir arkadaşla beraber burada bir akfede canlı müzik yapıyoruz.. orada bana herşey bedava.. sağolsunlar çayımı içtim bedavaya..
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
:unhap bende çay istiyorumm.. kimse sormuyoo???
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
canımm çay istermisin dicem ama akşama daha çokk var canın istemesin şimdiden :embar
-
reis
- Albay

- Mesajlar:7106
- Kayıt:16 Eki 2006 11:37
- Ruh Hali:Yorgun
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Balık
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
dogruyaaa bende nargile vardııı yasasınZAGROS yazdı:nargile daygende var :happyy
bu arad çaylar kaçak severmisin
sigarayı bıraktım dedim artık içtirmiyorlara
ama ben sigarayı bırakmışım nargileyi demedimki :komik10
akşam yakaçam nargileyi
-
ZAGROS
- Moderator

- Mesajlar:9466
- Kayıt:28 Şub 2007 22:02
- Ruh Hali:Huzurlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Koç
- Takım:Fenerbahçe
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
iyi keyifler dilerim daygen
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
:mad nargile daha zehirli değil mi sigaradan?
sigaraya devam et daha iii.. :unhap
sigaraya devam et daha iii.. :unhap
- Siyabend
- Belawela Muhtarı

- Mesajlar:19658
- Kayıt:15 Eki 2006 12:05
- Ruh Hali:Mutlu
- Cinsiyet:Erkek
- Burç:Kova
- Takım:Galatasaray
Re: Yazacak bir şey yoksa :)
Millete kötü örnek oluyorsunuz :cool


